Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید رضا علم روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در استان بوشهر ۳۰۰ نفر راننده اتوبوس وجود دارد که با احتساب رانندگان کمکی و کارکنان شرکت‌های حمل ونقل مسافر ۴۸۰ نفر مشمول دریافت واکسن کرونا می‌شوند.

وی اضافه کرد: به موجب مصوبه کمیته اجرایی واکسیناسیون بخش حمل ونقل عمومی با کمک معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر کار واکسیناسیون رانندگان اتوبوس راین بین شهری و کارکنان شرکت‌های حمل و نقل مسافر آغاز و به مرور رانندگان سایر بخش‌های حمل و نقل نیز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علم بیان کرد: بیش ازیک ونیم سال از شروع همه‌گیری ویروس کرونا در کشور می‌گذرد وکارکنان شرکت‌های حمل ونقل مسافرو رانندگان با وجود شرایط بسیار سخت همواره در خط مقدم خدمات رسانی به مردم بوده‌اند و لحظه‌ای نیز حمل و نقل مسافر متوقف نشده است.

وی با اشاره به خدمات کارکنان بخش حمل ونقل مسافر و رانندگان اتوبوس در دوران کرونا اضافه کرد: رانندگان و کارکنان بخش حمل و نقل همواره و پا به پای کادر درمان برای خدمت رسانی به مردم در این شرایط سخت کرونایی حاضر بوده‌اند و مسافران را به مناطق و شهرهای دور و نزدیک جابه جا کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: رانندگان وکارکنان بخش حمل و نقل به دلیل استقرار در پایانه‌های مسافری و ناوگان عمومی ارتباط نزدیک با مسافران دارند و شغل آنها از شغل‌های پر ریسک برای ابتلا به ویروس کرونا است وهمین نیز سبب شده در اولویت تزریق واکسن قرار گیرند.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر طرح واکسیناسیون کرونا اتوبوس واکسن کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا بوشهر ویروس کرونا طرح واکسیناسیون کرونا اتوبوس واکسن کرونا نقل مسافر حمل و نقل بخش حمل حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی

محمد باقر خلفی گفت: حجاج البرزی برای تزریق واکسن منژیت فقط باید به درمانگاه جمعیت هلال احمر البرز واقع در چهارراه طالقانی جنب دارخانه هلال احمر و همچنین مرکز سلامت منطقه رضوانیه کمالشهر مراجعه کنند.

وی افزود: ساعت کار درمانگاه هلال احمر برای واکسیناسیون حجاج از ساعت هشت صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود و حجاج با دردست داشتن مدارکی که مدیران کاروان ها اعلام کردند به نشانی کرج - چهار راه طالقانی - جنب داروخانه هلال احمر البرز مراجعه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • شغل جدید ستاره نیوکسل: راننده کامیون!‏
  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز