Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@03:48:14 GMT

ستاره لیگ: با انتقالم به پرسپولیس موافقت کنید

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۵۲۵۵

ستاره لیگ: با انتقالم به پرسپولیس موافقت کنید

خبرورزشی –

علی نعمتی یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس است که دیروز هم در این باشگاه حضور یافت و به نظر می‌رسد توافقات اولیه را با سرخ‌پوشان انجام داد و برای نهایی شدن این انتقال باید رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه پدیده مشهد دریافت کند.

مدیر برنامه نعمتی در مقابل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: نعمتی بازیکن پدیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضورش در باشگاه پرسپولیس منوط به دریافت رضایت‌نامه از پدیده است. اگر به باشگاه پرسپولیس آمده، به خاطر این بود که باشگاه پدیده طی یک نامه عنوان کرده اجازه مذاکره دارد. ان‌شاالله با توجه به صحبت‌هایی که انجام شد، امیدوار هستیم در چند روز آینده رضایت‌نامه صادر شود و انتقال به پرسپولیس نهایی شود.

او درباره اینکه رحمتی راضی به انجام این مذاکره است یا خیر، گفت: قرار بود این انتقال در نیم‌فصل سال قبل نهایی شود که به خاطر نداشتن رضایت‌نامه چنین اتفاقی رخ نداد.

مدیر برنامه نعمتی درباره اینکه ممکن است این انتقال مثل پیوستن قاسمی‌نژاد به استقلال در نیم‌فصل نهایی نشود، گفت: بحث او با علی نعمتی متفاوت است. استقلال باید پول رضایت‌نامه را می‌داد که این اتفاق نیفتاد ولی اگر خدا بخواهد و باشگاه پدیده یک جذابیتی در این انتقال ببیند، موافقت می‌کند.

علی نعمتی نیز از مسئولان باشگاه پدیده درخواست کرد با انتقال‌اش به پرسپولیس موافقت کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پدیده علی نعمتی پدیده پرسپولیس خبر ویژه علی نعمتی نقل و انتقالات پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر باشگاه پدیده رضایت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای زمستانی پرسپولیس محمد خدابنده‌لو بود که همه فوتبالی‌ها خبر از علاقه او به این تیم داشتند و سرانجام سرخ‌ها با پرداخت رضایت‌نامه او را در اختیار گرفتند.

با این حال محمد خدابنده‌لو در این مدت چندان نتوانسته در نقش یک ستاره ظاهر شود و بدون شک پتانسیل او بیش از این‌هاست اما به نظر می‌رسد او به زمان بیشتری نیاز دارد.

خدابنده‌لو در بازی سپاهان فرصت بازی پیدا نکرد و نیمکت نشین بود اما باتوجه به محرومیت امید عالیشاه، اوسمار ویرا احتمالا از بین وحید امیری و خدابنده‌لو باید یکی را به زمین بفرستد.

این بازیکن جوان باروحیه بالا در تمرینات روز جمعه پرسپولیس حاضر شد و باید دید در صورت اعتماد دوباره اوسمار به او، چه عملکردی مقابل نساجی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • آماده باش اوسمار به ستاره جوان پرسپولیس
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • ستاره نیویورک نیکس در کنار بزرگان NBA
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور