Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مگر می‌شود اهل سفر با هواپیما باشید و خرید بلیط لحظه آخری وسوسه‌تان نکند؟! حتماً می‌دانید به چه بلیطی، بلیط لحظه آخری می‌گویند! بلیط‌هایی که ساعت پرواز آن‌ها نزدیک شده و هنوز به فروش نرفته‌اند، بلیط لحظه آخری به حساب می‌آیند. فرقی نمی‌کند نوع بلیط هواپیما سیستمی باشد یا چارتری؛ ولی بیشتر مردم بلیط لحظه آخری را جزء بلیط چارتری می‌دانند؛ شاید علت این باشد که چارترکننده در ساعات نزدیک به پرواز عجله بیشتری برای فروش بلیط دارد و از این‌رو بلیط‌ها را ارزان‌تر عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته گاهی ممکن است در بلیط‌های سیستمی هم بلیط لحظه آخری ارزان گیر بیاورید که این شانس بستگی به زمان سفر و شرایطتان دارد.

بلیط لحظه آخری در بسیاری از مواقع می‌تواند به داد شما برسد و در یک سری موقعیت ها شما را بدون دردسر به مقصد برساند. مثلاً اگر می‌خواهید تماشاگر فوتبال باشید و به ورزشگاه بروید، می‌توانید روی بلیط‌های لحظه آخری حساب باز کنید. این بلیط‌ها بیشتر در ایامی عرضه می‌شود که درخواست مسافران برای سفر کم‌تر است و تعداد زیادی از بلیط‌های هواپیما فروخته نشده‌اند. در این زمان ایرلاین‌ها و چارترکننده‌ها بلیط‌ها را با قیمت کم‌تری عرضه می‌کنند تا افراد را به خرید تشویق کنند.

بلیط لحظه آخری هواپیما داخلی

بعضی از خطوط هواپیمایی در داخل کشور پرترددند و برعکس بعضی از آن‌ها ممکن است هفته‌ای یک بار پروازی را در لیست خود داشته باشند. خطوط هوایی تهران، مشهد، کیش، قشم، اصفهان، شیراز، تبریز و اهواز از پرترددترین مسیرهای داخلی ایران هستند. در این‌جا درباره بلیط لحظه آخری برخی از این مسیرها توضیح می‌دهیم:

بلیط لحظه آخری تهران

از آن‌جا که تهران پایتخت ایران است و پایتخت هر کشوری بیشترین رفت و‌آمد را در بین مسافران دارد، خطوط هواپیمایی تهران بسیار شلوغ است و مسافرانی که می‌خواهند با هواپیما به این شهر سفر کنند، گاه با مشکل تمام‌شدن بلیط روبرو می‌شوند؛ اما این طور نیست که بلیط لحظه آخری تهران هیچ وقت پیدا نشود. بلیط هواپیما تهران در اکثر فرودگاه‌ها پرواز روزانه دارد و مسافران مجبور نیستند برای رسیدن به مقصد چیزی حدود یک هفته منتظر بمانند. از طرف دیگر رسیدن به تهران با وسایل نقلیه دیگر نیز ممکن است. بسیاری از افراد با خودروی شخصی به این شهر سفر می‌کنند و تعداد بی‌شماری هم سفر با اتوبوس را ترجیح می‌دهند؛ پس ممکن است در برخی مواقع بلیط‌هواپیما ارزان‌قیمت برای تهران گیر بیاورید که بیشتر باید روی بلیط‌های چاتری حساب باز کنید. در زمان‌هایی هم که تقاضای خرید بلیط برای مسیر تهران کم است، امکان پیداکردن بلیط ارزان لحظه آخری وجود دارد. بسیاری از تماشاچیان فوتبال منتظر چنین زمان‌هایی هستند تا در فرصت مناسب خود را به بازی‌های فوتبال برسانند.

بلیط لحظه آخری کیش

جزیره کیش مسافران خاص خود را دارد و دسترسی به آن تنها از طریق هواپیما و کشتی مقدور است. برای سفر با کشتی حتما باید به بنادر خلیج فارس بروید؛ ولی از هر فرودگاهی می‌توانید به کیش پرواز داشته باشید. بلیط لحظه آخری کیش را می‌توانید در فصل‌هایی که کیش بسیار گرم است و مسافران کم‌تری به آن سفر می‌کنند، تهیه کنید یا برنامه برگشتتان را برای زمانی بگذارید که خلوت تر است و هزینه سفرتان را اندکی کاهش دهید.

بلیط لحظه آخری مشهد

مشهد یکی از مسافرپذیرترین شهرهای ایران است که سفر به آن‌جا هم جنبه زیارتی دارد و هم جنبه سیاحتی. این کلان‌شهر زیارتی، خطوط هوایی شلوغی دارد و روزانه افراد زیادی از طریق سفرهای هوایی خود را به این شهر می‌رسانند. گیرآوردن بلیط ارزان لحظه آخری مشهد نیز کمی سخت است و تنها چیزی که می‌تواند به شما در این راه کمک کند، فصول سال و شرایط آب‌و‌هوایی است. تعداد مسافران مشهد در پاییز و زمستان به دلیل شرایط جوی و همچنین بازبودن مدارس، کم‌تر است و شما می‌توانید در این زمان‌ها بلیط ارزان لحظه آخری هواپیما مشهد را خریداری کنید.

بلیط لحظه آخری قشم

قشم نیز مانند کیش در تابستان بسیار گرم است و ممکن است بتوانید در این فصل بلیط ارزان لحظه آخری قشم را گیر بیاورید؛ ولی بعضی افراد فقط می‌توانند تابستان را برای سفر انتخاب کنند؛ پس ممکن است حتی در این فصل هم نتوانید بلیط لحظه آخری برای قشم پیدا کنید. در این مواقع بهتر است طوری برنامه‌ریزی کنید که بلیط برگشتتان را ارزان تر بخرید.

بلیط ارزان لحظه آخری خارجی

هزینه بلیط هواپیما خارجی قطعاً بیشتر از بلیط هواپیما داخلی است؛ پس پیداکردن بلیط ارزان لحظه آخری می‌تواند کمک شایانی به شما در مدیریت هزینه ها داشته باشد. بلیط ارزان لحظه آخری خارجی را بیشتر می‌توانید در بلیط‌های چارتری پیدا کنید؛ البته ممکن است گاهی در بلیط‌های سیستمی هم آن را گیر بیاورید. برای گیرآوردن بلیط ارزان لحظه آخری خارجی هم باید همان شرایط آب‌و‌هوایی و نداشتن محدودیت زمانی را در نظر داشته باشید. مثلاً سفر به کشورهایی که زمستان سردی دارند، در فصل زمستان کم‌تر می‌شود و امکان خرید بلیط لحظه آخری به قیمت ارزان به این کشورها بیشتر می‌شود. در هنگام رزرو بلیط لحظه آخری خارجی حتما حواستان به تاریخ اعتبار پاسپورت هم باشد.

خرید بلیط لحظه آخری ارزان

برعکس تفکر عموم، همه بلیط های لحظه آخری ارزان نیستند؛ حتی گاهی ممکن است بلیط لحظه آخری به قیمتی گران‌تر از قبل فروخته شود، مخصوصاً در بلیط‌های سیستمی که قیمت‌گذاری بر اساس نرخ کلاسی ایرلاین‌ها انجام می شود و در برخی مواقع هر چه به ساعت پرواز نزدیک می‌شویم، قیمت بلیط بیشتر می شود. اگر تصمیم دارید بلیط لحظه آخری هواپیما را ارزان گیر بیاورید باید در یکی از این دو موقعیت باشید: یا در زمان‌هایی اقدام به خرید بلیط کنید که تقاضای خرید بلیط هواپیما کم است و یا زمان خاصی برای سفر مدنظرتان نباشد و هر وقت ایرلاین یا چارترکننده‌ای بلیط ارزان لحظه آخری ارائه داد، شما بتوانید آن را خریداری کنید. در کل برای پیداکردن بلیط ارزان لحظه آخری هواپیما باید به دو نکته توجه داشته باشید:

تعطیلات و روزهای خاص

حواستان به تعطیلات و روزهای خاص تقویم باشد؛ چرا که در این زمان‌ها تقاضا برای خرید بلیط هواپیما زیاد است و در مسیرهای پرتردد بلیطی روی دست ایرلاین یا چارترکننده نمی‌ماند و حتی ممکن است بلیط‌های لحظه آخری با قیمتی گران‌تر فروخته شود.

فصول مختلف سال و شرایط آب‌وهوایی

جالب است بدانید که فصل‌های سال و شرایط آب‌و‌هوایی روی قیمت بلیط هواپیما تأثیرگذارند؛ مثلاً ممکن است بلیط قشم و کیش در فصل تابستان ارزان‌تر از زمستان باشد یا بلیط استانبول در فصل زمستان ارزان‌تر از فصول دیگر سال باشد؛ پس اگر می‌خواهید بلیط ارزان لحظه آخری داخلی یا خارجی بخرید، حواستان به میزان تقاضای بلیط در آن فصل باشد.

تفاوت بلیط لحظه آخری چارتر و سیستمی

چارترکننده یعنی کسی که تمامی یا چندتا از صندلی‌های هواپیما را اجاره می‌کند تا به فروش برساند، در ساعات نزدیک به پرواز، هزینه بلیط را کاهش می‌دهد تا مسافران را به خرید بلیط هواپیما ترغیب کند. چارترکننده سعی دارد تمامی بلیط‌های اجاره‌ای خود را به فروش برساند و برای این که کم‌تر ضرر کند، بلیط‌ها را به قیمت پایین تری عرضه می‌کند؛ ولی در بلیط‌های سیستمی که قیمت گذاری آن‌ها را ایرلاین ها انجام می‌دهند، ممکن است برعکس باشد، یعنی هر چه ساعت پرواز نزدیک‌تر شود، قیمت بالاتر می‌رود؛ البته تحت نظارت سازمان هواپیمایی. پس شانس پیداکردن بلیط ارزان‌قیمت لحظه آخری در بلیط‌های سیستمی کم است؛ ولی اگر بلیط‌های سیستمی هم به فروش نرسند و تقاضای خرید از جانب مسافران کم باشد، ممکن است ایرلاین ها تغییری در قیمت بلیط‌ها بدهند و آن‌ها را ارزان‌تر بفروشند. لازم به ذکر است که استرداد بلیط‌های لحظه آخری از نوع سیستمی یا چارتری بودنشان پیروی می‌کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بلیط ارزان لحظه آخری بلیط های سیستمی بلیط های لحظه آخری لحظه آخری هواپیما لحظه آخری خارجی بلیط لحظه آخری بلیط هواپیما ایرلاین ها شرایط آب خرید بلیط ارزان تر برای سفر زمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و تراکتور به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و تراکتور در سامانه رسمی باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و تراکتور سامانه فروش، بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و تراکتور

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و تراکتور

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و تراکتور را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748954

دیگر خبرها

  • بهترین صندلی در هواپیما برای مسافرانی که از پرواز می‌ترسند
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • (ویدئو) لحظه دلهره‌آور رسیدن طوفان شدید به یک قطار
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com