Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@14:44:45 GMT

سقوط تیم فوتبال یزدلوله به مرحله اول لیگ سه

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۵۲۸۸

سقوط تیم فوتبال یزدلوله به مرحله اول لیگ سه

تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته سه کشور در پایان فصل جاری با کسب ۱۷ امتیاز از ۱۸ هفته در مکان دهم جدول رده‌بندی گروه سه مسابقات قرار گرفت و به رغم حمایت دست‌اندرکاران باشگاه با کسب نتایج ضعیف در حفظ سهمیه مرحله نهایی لیگ باز ماند.

این تیم در فصل جاری هرچند در شروع لیگ نتایج بهتری را کسب کرد ولی در ادامه در مجموع با برخی نوسانات به خصوص تغییر مکرر کادرفنی به هیچ وجه در حد و اندازه فصل گذشته لیگ ظاهر نشد و انتظار هواداران و مردم فوتبال دوست استان محقق نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مقررات فدراسیون، تیم فوتبال یزدلوله به خاطر قرار گرفتن در مکان هشتم جدول رده‌بندی گروه خود ضمن از دست دادن سهمیه برای راهیابی به مرحله پایانی لیگ در فصل آینده، باید دوباره  مسابقات خود را از شروع رقابت‌ها با حضور تمامی تیم‌ها آغاز کند.

در پایان مرحله گروهی و نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم ، تیم‌های شهرداری نوشهر با  ۳۸ امتیاز و قرارگیری در صدر جدول گروه اول، شهید اورکی اسلامشهر با ۳۴ امتیاز و قرارگیری در صدر جدول گروه دوم و ون پارس نقش جهان در با کسب ۳۶ امتیاز و قرارگیری در صدر جدول گروه سوم به صورت مستقیم به رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته ۲ باشگاه های کشور راه یافتند.

همچنین تیم‌های پیام وحدت بیرجند با قرارگیری در رتبه دوم جدول گروه اول، آرتام تبریز با قرارگیری در رده دوم جدول گروه دوم و خلیج فارس بندرماهشهر با قرارگیری در جایگاه دوم جدول گروه سوم و همچنین در نهایت تیم شهدای رزکان البرز با ۳۳ امتیاز به عنوان بهترین تیم سوم از لحاظ امتیازی و چهارمین تیم صعود کننده به مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ سه صعود کردند.

تیم‌های پاراگ تهران، پیشگامان فنون پارس، دماوند آمل از گروه اول، کانیو اشنویه، فرهنگ ایثار آستارا، پاس گیلان از گروه دوم، صنعت ابریشم اصفهان، یزد لوله، خلیج فارس میناب از گروه سوم با قرارگیری در رتبه‌های هشتم تا دهم به مرحله اول فصل آینده لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور سقوط کردند.

در لیگ امسال تیم  یزدلوله در گروه سه با تیم‌های سپاهان نوین اصفهان، استقلال شوش، ون‌پارس نقش‌جهان، صنعت ابریشم اصفهان، خلیج‌فارس بندرماهشهر، فرهنگ رامهرمز، سپاهان نوین ایذه، خلیج ‌فارس میناب و ایمان سبز شیراز هم‌گروه بود.

در گروه اول رقابت‌ها، تیم‌های «پاراگ» تهران، مقاومت تهران، پیشگامان فنون پارس، جوان نوین ساری، شهرداری نوشهر، دماوند آمل، ستارگان مردان‌پاشا البرز، ۰۴ بیرجند، شهدای رزکان کرج، مهاجر نوین مشهد و امید وحدت خراسان حضور داشتند.

همچنین تیم‌های گروه دوم لیگ دسته سه کشو شامل شهید «اورکی» اسلامشهر، نفت ایرانیان، بنیامین ورزش تهران، فرهنگ ایثار آستارا، شهرداری فومن، «کانیاو» اشنویه، کیان اراک، بعثت کرمانشاه، «ارتام» تبریز و پاس گیلان بود .

هم‌اکنون تیم‌های یزدلوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

برچسب‌ها فوتبال لیگ دسته اول فوتبال وزارت ورزش و جوانان شوش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فوتبال وزارت ورزش و جوانان فوتبال لیگ دسته اول فوتبال وزارت ورزش و جوانان شوش جدول گروه لیگ دسته رقابت ها گروه اول گروه دوم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵

دیگر خبرها

  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد