Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی، فعالان نشریات دانشجویی دانشگاه تهران ۱۵ مقام کسب کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران فعالان نشریات دانشجویی دانشگاه تهران در دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی که به‌صورت مشترک در سطح دو وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، موفق شدند ۱۵ مقام را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در این جشنواره، مریم نوربخش، کارشناس حوزه نشریات دانشگاه، به‌عنوان کارشناس برگزیده انتخاب شد.


هم‌اکنون در دانشگاه تهران بیش از ۳۰۰ نشریه دانشجویی فعال است که تلاش شده با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف از جمله حمایت از انتشار نشریات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اعطای امتیاز نشریه حرفه‌ای به نشریات برتر و راه‌اندازی سامانه‌های «جامع فرهنگی و اجتماعی» cultural.ut.ac.ir و «نشریات دانشجویی» stdpub.ut.ac.ir زمینه مناسبی برای ارتقای نشریات دانشجویی دانشگاه فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریات دانشجویی جشنواره نشریات دانشگاه تهران معاونت فرهنگی دانشگاه تهران نشریات دانشجویی دانشگاه دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان تجمع می‌کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

5 نکته درباره اعتراضات دانشجویی در آمریکا

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیزشی برای همبستگی با مردم غزه
  • حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
  • شکست رسانه‌ای واشنگتن در اعتراضات دانشجویی
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • قرائت معکوس رسانه‌های غربی از اعتراضات اصیل دانشجویی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان