Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@14:24:00 GMT

وضعیت کرونایی نیشابور فوق بحرانی است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۵۶۵۸

وضعیت کرونایی نیشابور فوق بحرانی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسم مشار موحد معاون درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: با بستری شدن ۱۸۰ نفر در بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور ظرفیت پذیرش این بیمارستان تکمیل شده است.


او افزود: با تکمیل ظرفیت این بیمارستان کلینیک عطار را نیز زیر بار بردیم و به ۳۱۱ نفر در این مرکز داروی رمدسیویر تزریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون دانشکده علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: در هر ساعت ۲۰ تا ۳۵ بیمار در این مرکز پذیرش می‌شود و ظرفیت آن نیز تکمیل شده است.


مشار موحد بیان کرد: ظرفیت مراکز درمانی نیشابور تکمیل شده و به دنبال حسینیه یا ورزشگاه با شرایط مناسب برای بستری بیماران هستیم.


او تصریح کرد: جواب آزمایش‌های کرونا به دلیل کمبود کیت چهار تا ۶ روز طول می‌کشد و روزانه بین ۵۰۰ تا ۷۵۰ نفر در نیشابور تست کرونا می‌دهند که نتیجه ۵۰ تا ۵۵ درصد آن‌ها مثبت می‌شود در حالی که در گذشته این آمار کمتر از ۵۰ درصد بود.


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی نیشابور تاکید کرد: تاکنون از بین کسانی که به طور کامل واکسینه شده و هر ۲ دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند مورد فوتی در این شهرستان گزارش نشده است.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شرایط بحرانی موج پنجم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده

(تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده

دیگر خبرها

  • (تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • سیلزدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان