Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رشید قربانی روز چهارشنبه در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: پیش بینی می شود در آغاز سال تحصیلی جدید، کلاس های درس با حضور دانش آموزان تشکیل شود چرا که  تعطیلی طولانی مدت مدارس آسیب زا است، بنابراین تلاش می شود با واکسیناسیون معلمان و رعایت پروتکل های بهداشتی، مدارس بازگشایی و آموزش حضوری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه لازم است، تمام اقدامات لازم از جمله ثبت نام به موقع دانش آموزان، اختصاص معلم به کلاس درس، ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی، سازماندهی معلمان، صدور ابلاغ و سایر برنامه‌ها با جدیت پیگیری و مدارس برای بازگشایی آماده شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اختصاص معلم به کلاس درس را اولویت اول در سازماندهی نیروی انسانی اعلام کرد و گفت: استان در زمینه نیروی انسانی به ویژه در دوره ابتدایی مشکلی ندارد، منابع انسانی کافی در اختیار قرار دارد و باید این موضوع مدیریت شود.

وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی و ضرورت مدیریت مسوولانه امور، اظهار داشت: سازماندهی نیروهای جدید الورود و استخدامی‌ها باید در مناطق مورد نیاز به غیر از مرکز استان انجام و موضوع به دقت، سرعت و جامعیت مدیریت شود.

قربانی با اشاره به تعویق در برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و تاخیر در ثبت نام و ثبت سفارش کتاب های درسی، بر مدیریت هدایت تحصیلی و ثبت نام دانش آموزان پایه دهم بر اساس اولویت های تعیین شده و پیگیری اقدامات لازم از طریق سامانه‌های مربوطه تاکید کرد. 

وی همچنین به ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان و عملکرد استان در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس گزارش های تهیه شده، تعدادی از دانش آموزان پایه های ورودی از جمله اول ابتدایی، هفتم و دهم بر اساس برنامه زمان بندی ابلاغی ، اقدام به ثبت سفارش نکرده اند که ضرورت دارد اطلاع رسانی لازم انجام شده و والدین به موقع کتاب‌های درسی دانش آموزان خود را از طریق سامانه به صورت اینترنتی ثبت سفارش دهند.

در ادامه این نشست، گزارش تحلیلی - تطبیقی از تاثیر کرونا بر نظام های آموزشی توسط رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت استان ارائه شد .

برچسب‌ها مدارس کردستان سنندج کتاب درسی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کردستان سنندج مدارس کردستان سنندج کتاب درسی دانش آموزان کتاب های درسی نیروی انسانی دانش آموزان ثبت سفارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت   در خطبه های این هفته با تبریک هفته معلم بر تمامی معلمان زحمتکش در جامعه گفت : امروز مهمترین وظیفه آموزش و پرورش تزکیه . تعلیم و تربیت است .

حجت الاسلام طالبی  با بیان اینکه مهم ترین سرمایه یک کشور سرمایه انسانی  است اضافه کرد: قشر معلم وظیفه تربیتی و رشد نیروی انسانی را به عهده دارد و دانش آموزان و دانشجویان امروز آینده سازان کشور هستند و رشد و توسعه جامعه در گرو رشد و تربیت مناسب دانش آموزان است .

امام جمعه شهرستان پلدشت در ادامه با تقدیر از فرمانده انتظامی کل کشور در بحث اجرای طرح عفاف و حجاب با عنوان  طرح نور اظهار داشت : کارکنان انتظامی با غیرت ، وقار، متانت، اخلاق و قانونمندی پای کار آمده و انجام وظیفه می کنند و بایستی تمام نهادهای مرتبط در کنار نیروی انتظامی باشند تا این طرح با موفقیت در جامعه اسلامی  به خوبی اجراء شود .

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی