Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با قطعی شدن خروج شهریار مغانلو از جمع مهاجمان این تیم دنبال جانشینی برای او است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اطمینان از خروج شهریار مغانلو از لیست بازیکنان فصل آینده این تیم تصمیم به جذب یک مهاجم گرفته است.

مهاجم قرضی پرسپولیس با نظر باشگاه سانتاکلارا پرتغال در آستانه پیوستن به سپاهان اصفهان قرار گرفت تا دیگر جایی در جمع سرخپوشان پایتخت نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو گل محمدی اسم دو مهاجم را در اختیار جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه قرار داده تا یکی از آنها جانشین مغانلو شوند. باشگاه پرسپولیس که ابتدای هفته جاری تصمیم به ارائه پیشنهاد به سجاد شهباززاده از سپاهان اصفهان گرفت فعلا با مخالفت آقای گل فصل گذشته لیگ برتر روبرو شده است.

با این حال پرسپولیس همچنان اصرار به جذب شهباززاده دارد تا بتواند اینگونه از سپاهان اصفهان بازیکن بگیرد.

در صورتی که پرسپولیس تا پایان هفته آینده نتواند شهباززاده را به خدمت بگیرد سراغ گزینه دوم یحیی برای خط حمله می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری یک مسابقه در چارچوب هفته بیست و پنجم آغاز می‌شود و سپس روز آینده 7 دیدار حساس و سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمانی و سهمیه‌های سقوط در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.

در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از سپاهان میزبانی می‌کند؛ دیداری که با توجه به نتیجه کسب شده در تبریز میان استقلال و تراکتور می‌تواند صدر جدول را دستخوش تغییر کند.

در آستانه این مسابقه باشگاه سپاهان نامه‌ای رسمی به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرده و از مسئولان خواسته تا در بازی روز آینده از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده شود. 

البته این نامه سپاهانی‌ها متعاقب نامه روز 18 فروردین آنها است که طی آن از مسئولان برگزاری مسابقات خواسته بودند که با دقت بیشتری اتفاقات هفته‌های باقی مانده را رصد کنند.

دیگر خبرها

  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • عکس‌| استوری مشکوک بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! + عکس
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!