Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قدمنان صبح امروز در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان کردکوی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: متاسفانه وضعیت کرونا در شهرستان کردکوی خوب نیست و تعداد فوتی‌ها در این شهرستان رو به افزایش است همچنین تعداد بستری‌ها در بیمارستان‌ها گسترش یافته به طوری که دیگر تخت خالی برای بستری بیمار نداریم و مجبوریم برخی از بیماران را در راهروها بستری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*مشکلی در زمینه تزریق واکسن نداریم

وی با تاکید بر اینکه شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، تصریح کرد: مردم در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم از این پیک گذر کنیم.

فرماندار شهرستان کردکوی درخصوص تزریق واکسیناسیون کرونا ابراز کرد: افرادی که واجد شرایط تزریق واکسن کرونا هستند حتما اقدام کنند این شهرستان مشکلی در تزریق واکسن ندارد و در این راستا تعداد مراکز تزریق واکسن در سطح شهرستان کردکوی را افزایش دادیم.

*تزریق روزانه ۸۵۰ واکسن کرونا در کردکوی/ آمادگی کردکوی برای تزریق روزانه یکهزار واکسن کرونا

قدمنان خاطرنشان کرد: در گذشته تعداد ۱۰۰ تزریق واکسیناسیون کرونا به صورت روزانه انجام می‌شد که اکنون تزریقات واکسن به ۸۵۰ عدد افزایش یافت و شهرستان کردکوی روزانه واکسیناسیون ۸۵۰ نفر را انجام می‌دهد.

وی از افزایش تعداد تزریقات واکسن کرونا در شهرستان کردکوی خبر داد و اظهار کرد: در شهرستان کردکوی این ظرفیت وجود دارد که میزان تزریق واکسن کرونا را به صورت روزانه به یک‌هزار عدد نیز افزایش دهیم.

*مردم برای رهایی از ویروس کرونا از ماسک استفاده کنند

فرماندار شهرستان کردکوی از تعطیلی برخی از مشاغل در این شهرستان خبر داد و اذعان کرد: به دلیل قرمز بودن وضعیت کرونایی اسن شهرستان یکسری از مشاغل از جمله پاساژها، پارک‌ها تعطیل شدند.

قدمنان از مردم خواست برای رهایی از این ویروس منحوس حتما از ماسک استفاده کنند فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا بتوانیم به خوبی از این پیک جدید عبور کنیم.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: کردکوی چنگال کرونا فرماندار کردکوی افزایش فوتی شهرستان کردکوی واکسن کرونا تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور