Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:34:15 GMT

معرفی و بررسی نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۶۰۷۱

معرفی و بررسی نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با گسترش تکنولوژی مالی یا Fintech، مدیریت جنبه‌های مالی تجارت نسبت به سالهای گذشته تغییرات زیادی داشته است. در این میان نرم افزارهای بسیاری به بازار عرضه شده اند تا کاربران بتوانند بسیار ساده‌تر از پیش امور مالی و حسابداری کسب و کار خود را انجام دهند.

در این مقاله قصد داریم تا نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو را که ابزاری قدرتمند و تحت وب برای انجام امور مالی، حسابداری و منابع انسانی کسب و کارهای مختلف است را مورد بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی خدمات نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو

مجموعه نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو یک سیستم تحت وب و آنلاین است که شامل خدماتی از جمله سیستم حضور و غیاب، حسابداری، حقوق و دستمزد و تنخواه گردان آنلاین می‌شود. آنلاین بودن خدمات فینتو باعث می‌شود تا کاربران علاوه بر امکان دسترسی آسان از هر مکان و در هر زمان، هزینه‌های کمتری نسبت به سیستم‌های قدیمی بپردازند.

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین فینتو

فینتو با نرم افزار حضور و غیاب آنلاین به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا تردد کارمندان را تنها با تلفن همراه ثبت کنند.

حضور و غیاب فینتو مانند سیستم‌های قدیمی نیاز به سخت افزارهای گران قیمت ندارد و تنها کافی است تا تمام کارکنان شما نرم افزار مورد نیاز را روی تلفن همراه خود نصب کنند. دستگاه‌های حضور و غیاب سنتی که به وسیله اثر انگشت افراد، حضور و غیاب آن‌ها ثبت می‌شود، علاوه بر آسیب دیدن و در معرض خطر بودن باعث می‌شوند تا بیماری‌هایی مانند کرونا به راحتی انتقال پیدا کنند. این نرم افزار در مواقع دورکاری به مدیران توانایی برنامه ریزی برای امور و کنترل روند کار را به آسانی می‌دهد.

فینتو این امکان را به مدیر و کارمند می‌دهد که در لحظه گزارش گیری کنند. نرم افزار حضور و غیاب فینتو به مدیر منابع انسانی این امکان را می‌دهد تا لیست تردد پرسنل را در آخر هر دوره بسیار آسان‌تر دریافت و گزارش کند. همچنین کارمندان می‌توانند گزارش کارکرد خود را در هر لحظه دریافت کنند و نیاز به ارتباط با منابع انسانی ندارند.

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو

نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین یکی دیگر از خدمات قدرتمند فینتو است که توانسته با داشتن قابلیت‌های منحصر به فردش به کاربران امکاناتی از قبیل: تهیه دیسکت های بیمه و مالیات، اتصال به حضور و غیاب آنلاین فینتو، تعریف بی نهایت کارگاه و پرسنل، امکان دسترسی آسان از هر مکان و هزینه‌های بسیار کمتر نسبت به سیستم‌های قدیمی را ارائه دهد.

اغلب نرم افزارهای داخل بازار پیچیدگی زیادی دارند و یک مدیر برای استفاده از آن به چالش کشیده می‌شود. اما فینتو با رابط کاربری قوی و دوستانه تجربه‌ای جدید را به شما خواهد داد. کار کردن با نرم افزار حقوق و دستمزد آنلاین فینتو بسیار راحت و بدون هیچ گونه دردسری انجام می‌شود تا تمامی افراد بدون کمتربن علم و دانشی از حسابداری بتوانند از این نرم افزار بهره ببرند.

نرم افزار تنخواه گردان آنلاین فینتو

از جمله خدمات شرکت فینتو برای کاربران، نرم افزار تنخواه گردان آنلاین است. با توجه به نیاز ضروری شرکت‌ها به نرم افزار کنترل تنخواه آنلاین این نرم افزار توانسته است با مشخصاتی که در زیر می‌آید، جای خود را در شرکت‌ها باز کند و امروزه استفاده از آن در اکثر شرکت‌ها فراتر از گذشته گشته است. مشخصه‌های نرم افزار مدیریت تنخواه آنلاین عبارتند از:

تعریف واحدها و معاونت‌های شرکت

تعریف پرسنل هر واحد

تعریف انواع کالاها و گروه بندی آنها

اختصاص دادن تنخواه به پرسنل مربوطه

ثبت فاکتور توسط تنخواه دار و جزئیات آنها در سیستم

امکان تایید فاکتورها توسط مدیر شرکت

محاسبه تنخواه باقی مانده هر شخص

امکان تایید فاکتورها و اسناد توسط مسئول حسابداری یا امور مالی

معرفی نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو با هدف کاهش هزینه‌ها و سهولت در انجام امور برای مدیران و بخش امور مالی شرکت‌ها طراحی شده است. در ادامه برخی کارکردها و خدمات این نرم افزار یاد شده است:

کنترل موجودی انبار شرکت در پایان هر ماه

محاسبه دقیق و موشکافانه سود و زیان

مطلع شدن از حجم و زمان سفارش هر گونه کالا

ثبت و ضبط نمودن عملیات چک‌های دریافتی و پرداختی شرکت

کنترل ورود و خروج محصولات جدید به داخل انبار

ثبت و ضبط نمودن دستمزد کارگران و محاسبه کلیه هزینه‌ها

مدیریت نمودن حساب‌ها

ایجاد فاکتورهای سفارشات با آرم و لوگوی شرکت مربوطه

مقرون به صرفه بودن و سرعت عمل بالا

و...

مزایای نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

مطمئناً برای همه ما این مسئله پیش آمده است که با قطع شدن برق و یا هنگ کردن ناگهانی سیستم تمام اطلاعاتمان از بین رفته است. همانطور که قبل تر گفتیم نرم افزار حسابداری فینتو یک نرم افزار تحت وب با فضای ذخیره سازی ابری است؛ این مسئله سبب می‌شود که احتمال از بین رفتن اطلاعات در نتیجه‌ی اتصالات برق و یا مشکلات سخت افزاری کاهش یافته و به حداقل می‌رسد.

خدمات و مزایای ویژه ی نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو

تقریباً اکثر نرم افزارهای حسابداری تمامی مزایا و خدماتی که تاکنون ذکر شد را دارند؛ اما نرم افزار حسابداری فینتو شامل یک سری خدمات و مزایای به خصوص نیز هست که باعث می‌شود در مقایسه با نرم افزارهای حسابداری، پرچم دار این حوزه محسوب شود و توجه بازار را به سمت خود معطوف کند. در ادامه این خدمات به خصوص را بررسی می‌کنیم:

محیط کاربری آسان مناسب و آسان

محیط کاربری نرم افزار فینتو زیبا و آسان طراحی شده است تا کاربر بتواند بدون نیاز به علم حسابداری به همه قسمت‌های آن دسترسی داشته باشد و به راحتی برای مدیریت امور مالی و حسابداری از آن استفاده کند.

امنیت بسیار خوب

فینتو سعی کرده با استفاده به روز ترین روش‌های امنیت داده و همچنین رمزنگاری اطلاعات امنیت اطلاعات کاربرانش را به بهترین روش ممکن تامین کند.

خدمات پشتیبانی مناسب

تیم پشتیبانی فینتو در هر زمان از روز کاری، از طریق تماس تلفنی، تلگرام و تیکت های پشتیبانی آماده ی پاسخ گویی به کاربران هستند.

قیمت بسیار خوب

نرم افزار حسابداری فینتو برای ارائه ی خدمات و پشتیبانی هیچ گونه هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و به سبب تحت وب بودن سیستم آن هزینه‌ی کم‌تری نسبت به سایر نرم افزارهای نصبی و نرم افزارهای مشابه دارد. همچنین تمام بروز رسانی‌ها و نسخه‌های جدید این نرم افزار به صورت خودکار و کاملاً رایگان از طریق حساب کاربری برای کاربران اعمال می‌شود و نیاز به هیچ گونه نصب و قفل‌های مرسوم نرم افزاری ندارد.

مهلت تست رایگان نرم افزار مالی و منابع انسانی فینتو

یکی دیگر از مزایای نرم افزارهای مالی و منابع انسانی فینتو این است که، کلیه خدمات فینتو که شامل نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار تنخواه گردان، نرم افزار حضور و غیاب و نرم افزار حسابداری می‌شود، دارای مهلت تست رایگان است که شما عزیزان می‌توانید همین حالا با مراجعه به وب سایت فینتو از آن بهره مند شوید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5278372

منبع: مهر

کلیدواژه: تولید نرم افزار نرم افزار جدید کسب و کار کسب و کار کسب و کارهای اینترنتی گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو طراحی سایت اینترنت ساختمان سازی خرید آنلاین سیدجواد سلیمانی مواد غذایی لیزر تبلیغات موبایل هواپیما نرم افزار حقوق و دستمزد نرم افزار حضور و غیاب نرم افزار نرم افزارهای تنخواه گردان ی نرم افزار نرم افزار امور مالی هزینه ها شرکت ها تحت وب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!

جلال رشیدی‌کوچی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی، طی روزهای اخیر در گفت‌وگویی، درباره بررسی طرح صیانت در مجلس یازدهم گفت: «طرح صیانت علنا از دستور کار مجلس خارج شد ولی زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر این‌که برخی در تلاش هستند هفته آخر مجلس این طرح مورد بررسی قرار گیرد. امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد زیرا سر منافع مردم معامله کردن با جریانی خاص قطعا به ضرر آن اشخاص خواهد بود.»

در همین راستا، علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس یازدهم، با اشاره به بررسی مجدد طرح صیانت در مجلس به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: «من درباره این موضوع معطل نیستم اما بیشترین ظلم را آقای رشیدی کوچی، به مجلس و کشور و نظام جمهوری اسلامی کرد. او به دروغ طرح صیانت را طرح فیلترینگ عنوان کرد در حالی که این طرح دقیقا نقطه مقابل فیلترینگ بود.»

وی گفت: «افرادی مانند آقای رشیدی کوچی که در این زمینه بسیار کج فهم هستند، بیشترین ظلم را به خود فضای مجازی کردند. امروز مشاهده می کنیم که فضای مجازی بدون مصوبه مجلس فیلتر است و مردم به سختی از سکوهای خارجی مانند تلگرام و اینستاگرام استفاده می کنند و آسیب های به شدت بدی برای مسائل فرهنگی ایجاد کرده است.»

نماینده سبزوار گفت: «از آن طرف رها شدن فضای مجازی، در اعتراضات سال ۱۴۰۱ چقدر به کشور ضرر وارد کرد. حتی امثال آقای رشیدی کوچی طرح صیانت را نخوانده بودند، من در کمیسیونی که ایشان عضو نبود و شرکت کرد، سوال کردم که طرح را خوانده‌اید و پاسخ داد خیر.»

وی افزود: «صرفا این اتفاقات را در کشور به دلیل کارهای پوپولیستی انجام دادند. فضای مجازی باید قانون‌مند و ضابطه‌مند شود و این موضوع را همه عقلا در دنیا می پذیرند. مجلس به دنبال فیلترینگ نبود بلکه به دنبال ضابطه‌مند بود دستگاه هایی که به مجلس مرتبط نبودند آن را فیلتر کردند.»

دیگر خبرها

  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس