Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@05:10:16 GMT

عزای عمومی در کربلای معلی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۶۱۰۸

عزای عمومی در کربلای معلی

در پی ترور شهردار کربلاء، سه روز عزای عمومی در استان مقدس کربلای عراق اعلام شده است. ناطقان: استاندار کربلای معلی به دنبال ترور «عبیر سلیم» شهردار کربلاء به دست افراد ناشناس، سه روزی عزای عمومی در این استان مقدس اعلام کرد.



روز سه شنبه، شهردار شهر مقدس کربلا به هنگام سرکشی به محله المعلمچی هدف تیراندازی قرار می‌گیرد و بعد از انتقال بیمارستان امام حسین (ع) در این بیمارستان فوت می‌‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضاربان با شلیک سه گلوله عبیر سلیم را به قتل می‌رسانند. هنوز هویت و انگیزه مهاجمان مسلح مشخص نیست.
منبع: صراط برچسب ها: کربلا ، ناطقان ، عزا ، ترور ، استاندار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کربلا ناطقان عزا ترور استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود

قناعت استاندار خراسان جنوبی در اولین شورای فرهنگ عمومی استان گفت: نقشه مهندسی فرهنگی استان که براساس اسناد بالادستی تهیه شده، آماده رونمایی است.

او افزود: سیاست دولت در مباحث فرهنگی پیاده سازی گفتمان انقلاب در جهت هویت اسلامی - ایرانی است که در همین زمینه دولت در کنار اقدامات زیر ساختی به موضوع فرهنگ هم توجه کرده است.

قناعت با بیان اینکه فعال سازی جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان‌ها یکی از این موارد در دولت سیزدهم است، اظهار کرد: این شورا قرارگاه سیاست گذاری در سطح استان است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ ما فعال شدن شورای پاسداشت زبان فارسی را داشتیم، این مهم قانون است و مصوبه شورای فرهنگ عمومی را دارد.

بیشتر بخوانید

 سفارتخانه‌های آمریکا، محل برنامه ریزی فروپاشی استقلال ملت ها/ ۱۵ مهر، روز حماسه جوانان فلسطینی شد

او خواستار جدی گرفتن مصوبات شورای فرهنگ عمومی از سوی دستگاه‌ها شد و افزود: شورای فرهنگ عمومی قرارگاه سیاست گذاری است لذا اولویت‌ها باید مشخص و دستگاه‌ها در این جلسات حضور منظمی داشته باشند.

قناعت تصریح کرد: برخی موضوعات و تصمیم‌ها همانند پاسداشت زبان فارسی گرچه شاید برای داخل موضوع کوچکی باشد، اما رسانه‌های دنیا برای آن واکنش نشان می‌دهند لذا در شورای فرهنگ عمومی باید با مطالعه وارد شد.

استاندار گفت: بزرگداشت مفاخر و نقشه مهندسی استان، پیوست گردشگری و پیوست فرهنگی از موضوعات مطرح شده در این شورا بود، بخش عمده سند جنبه ایجابی و بخشی سلبی است و اگر افراد در قالب گردشگری بخواهند فضای استان را خدشه دار کنند باید ورود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • (تصاویر) بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • عکس/ بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • بارش باران بهاری در کربلای معلی