Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@09:18:51 GMT

خیال پرسپولیس راحت شد؛ توافق با نورالهی برای ماندن

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۶۲۳۳

خیال پرسپولیس راحت شد؛ توافق با نورالهی برای ماندن

هافبک ملی پوش پرسپولیس به توافق مالی با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید یکساله قرارداد خود رسید.

به گزارش ایمنا، احمد نورالله‌ی هافبک ملی پوش پرسپولیس پس از اتمام بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال که با پنجمین قهرمانی این تیم همراه بود بازیکن آزاد محسوب شد.

او که مهره‌ای تأثیرگذار در جمع شاگردان یحیی گل محمدی بود با پیشنهاد تیمی از لیگ ستارگان قطر روبرو شد تا صحبت‌هایی درباره جدایی اش از پرسپولیس مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورالله‌ی که هفته گذشته با جعفر سمیعی مدیرعامل این باشگاه جلسه‌ای خصوصی برگزار کرد خواستار دریافت ۱۵ میلیارد تومان برای یک فصل شد. این در حالی بود که هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس سقف ۸ میلیارد تومانی را برای بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند در نظر گرفته بود.

از این رو سمیعی از نورالله‌ی خواست تا برای ماندن در پرسپولیس مبلغ مورد نظرش را کاهش دهد.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد نورالله‌ی که علاقه‌ای به ترک پرسپولیس ندارد تخفیف خود را به مدیرعامل باشگاه اعلام کرد تا رقم جدید این بازیکن مورد موافقت سمیعی قرار بگیرد. مبلغی که از سقف قرارداد سایر بازیکنان نیز بیشتر است تا او را تبدیل به گران‌ترین بازیکن فصل آینده پرسپولیس کند.

بنابراین اگر نورالله‌ی در روزهای پیش رو از دادن تخفیف به پرسپولیس پشیمان نشود قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با این تیم تمدید می‌کند تا در سال منتهی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در لیگ برتر ایران فوتبال خود را ادامه دهد.

منبع: خبر ورزشی کد خبر 513777

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس احمد نورالهی باشگاه پرسپولیس هواداران پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نورالله ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد

کارشناس داوری کشورمان اعتقاد دارد، داور در صحنه گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم مرتکب اشتباه شده است. - اخبار ورزشی -

علیرضا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت امیر عرب‌براقی در دیدار آلومینیوم اراک - پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: بازی طوری نبود که سختی زیادی داشته باشد و بازیکنان کار خودشان را می‌کردند. تنها مورد گل اول پرسپولیس بود که به نظرم زمانی که ارونوف توپ را گرفت، توپ در کنترل کامل بازیکن آلومینیوم بود و بازیکن پرسپولیس با عمل شارژ کردن، دستش را پشت کمر حریف گذاشت و دستش کامل باز و همین باعث شد تعادل بازیکن آلومینیوم به‌هم بخورد. این حرکت به اعتقاد من خطا بود. گاهی ببیننده در این صحنه‌ها فکر می‌کند خطایی نشده است، ولی چون دست بازیکن روی کمر بازیکن حریف بوده و شارژ کرده، خطاست. دو صحنه مشابه دیگر هم در جریان بازی رخ داد که داور خطا اعلام کرد.

 

.

 

وی در ادامه تصریح کرد: یک صحبتی هم درباره چیدمان داوری دارم، داور چهارم این بازی، داور بازی قبلی پرسپولیس در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران بوده است. متأسفانه این نوع چیدمان درست نیست. با این همه داورهایی که داریم به نظرم این نوع چیدمان برای داوری ما نقص است.

کارشناس داوری کشورمان درباره گل اول آلومینیوم به پرسپولیس نیز توضیح داد: در دقیقه 85 گل اول آلومینیوم زمانی به ثمر رسید که قبل از ورود توپ به داخل محوطه، یک بازیکن آلومینیوم با گرفتن دست بازیکن پرسپولیس مانع از توانایی بازیکن برای دفع توپ شد. در آن صحنه هم باید داور به نفع پرسپولیس خطا اعلام می‌کرد.

 

.

 

کارشناس داوری کشورمان در پایان درباره اخطار داور به لیموچی به دلیل شبیه‌سازی در وقت‌های اضافه گفت: این اخطار درست بود و مهاجم آلومینیوم تمارض کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد