Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به نحوه برگزاری عزاداری در ایام محرم بیان داشت: در مساجد و تکیه‌ها عزاداران ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای سید و سالار شهدا رخت سیاه پوشیده‌اند و با پایبندی به آنچه ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید دارد در مجالس عزای حسینی شرکت می‌کنند. حجت‌الاسلام «علی نوری» در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به نحوه برگزاری عزاداری در ایام محرم بیان داشت: در مساجد و تکیه‌ها عزاداران ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای سید و سالار شهدا رخت سیاه پوشیده‌اند و با پایبندی به آنچه ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید دارد در مجالس عزای حسینی شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه همچنین با اشاره به برگزاری نماز جمعه در ایام مقابله به ویروس منحوس کرونا گفت: ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی طی هفته گذشته ۱۵ مرداد در ۷۵۰ پایگاه نماز جمعه اقامه شد.

وی گفت: هفته گذشته در ۱۴۰ پایگاه سراسر کشور نماز جمعه اقامه نشد و احتمال می‌رود در هفته‌های پیش رو برای رعایت شرایط کرونایی و همراهی با ستاد ملی مقابله با کرونا پایگاه‌های بیشتری هم به این لیست اضافه شود.

نوری با اشاره به اینکه مجوز اقامه نماز جمعه در شهر تهران از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر شده است ادامه داد: به دلیل وضعیت قرمز تاکنون اقامه نماز جمعه در تهران منتفی است.   بیشتر بخوانید: هیئات و مواکب مراسم عاشورا را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار کنند
انتهای پیام/ برچسب ها: محرم سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محرم ستاد ملی مقابله با کرونا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند

سینما‌های سراسر کشور، به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) از عصر جمعه تا صبح یکشنبه تعطیل می‌شوند.

بنا بر این گزارش، سینما‌های سراسر کشور از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه تعطیل شده و در تمام روز شنبه، هیچ فیلمی نمایش نمی‌دهند. فعالیت سینما‌ها از صبح یکشنبه به حالت عادی بازمی‌گردد.

هم‌اکنون فیلم‌های مست عشق، سال گربه، تمساح خونی، بی‌بدن، آسمان غرب، آپاراتچی، ایلیا جستجوی قهرمان، نوروز و پرویزخان به روی پرده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند