Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن شیخ سلیمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات دوچرخه سواری دانهیل مردان با رقابت ۳۵ رکابزن در ارتفاعات تهران برگزار شد و حسین زنجانیان رکابزن با سابقه کشور و استان توانست به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست یابد.

وی گفت: طاها قابلی دیگر رکابزن استان قزوین و ملی پوش کشورمان با یک ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول با ثبت زمان یک ساعت و ۱۶ دقیقه و ۳۶ ثانیه دوم شد و مقام سوم این رقابت ها هم به دوچرخه سواری از کرمان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیات دوچرخه سواری استان قزوین گفت:همچنین سمیه داوودآبادی شاگرد استاد طاها قابلی از مدال آوران و ملی پوشان رشته دانهیل کشور برای اولین بار در بخش بانوان رتبه اول این رشته را کسب کرد و مقام دوم و سوم به دوچرخه سوارانی از استان البرز رسید.

وی افزود: رشته دوچرخه سواری در استان قزوین در بخش مردان و زنان از توانمندی ها و استعدادهای زیادی برخوردار است و در صورت حمایت مسوولان، زمینه رشد و شکوفایی این استعدادها فراهم خواهد شد.

برچسب‌ها فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری کوهستان وزارت ورزش و جوانان استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری کوهستان وزارت ورزش و جوانان فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری کوهستان وزارت ورزش و جوانان استان قزوین دوچرخه سواری استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.

هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت می‌کنند.

آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.

۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.

گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب برگزار می‌شود.

آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی