Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرامرز محبوبی روز چهارشنبه به رسانه ها گفت: از ابتدای امسال تا کنون، بالغ بر ۵۷۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش صنعت استان سمنان انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته حدود ۲۷۱ درصد افزایش داشت.

وی ادامه داد: در بخش صدور پروانه های بهره برداری حوزه صنعت که در واقع می توان همان سرمایه گذاری های تحقق یافته دانست از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان تیر ۶۱ فقره پروانه بهره برداری برای واحدهای تولیدی استان صادر شد که در مقایسه با سال گذشته ۷ درصد افزایش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به رشد ۷۵ درصدی اشتغال در بخش صنعت بیان کرد: امسال با صدور پروانه های بهره برداری جدید در بخش صنعت استان ، زمینه اشتغال ۱۲۷۳ نفر در صنایع استان فراهم شد.

 وی اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان تیر برای واحدهای صنعتی که جواز تأسیس اخذ کردند، سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر ۶۹ هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر پیش‌بینی شد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۸۳۰ مجوز صنعتی در استان صادر شده است گفت: ۶۱ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و ۷۶۹ واحد نیز جواز تأسیس دریافت کردند.

بخش صنعت و معدن ۳۴ درصد از اشتغال استان سمنان و ۲۲ درصد از تولید ناخالص این استان را به خود اختصاص داده است. سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان سال ۹۹ بیش از ۱۹ هزار میلیارد ریال بود که برای سه هزار و ۶۱۸ نفر اشتغالزایی به همراه داشت.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران توسعه اقتصادی تولید داخلی اشتغال زایی سرمایه گذاری پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سمنان وزارت صنعت معدن و تجارت توسعه ایران توسعه اقتصادی تولید داخلی اشتغال زایی سرمایه گذاری سرمایه گذاری استان سمنان بهره برداری بخش صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • اولتیماتوم استاندار لرستان برای مصوبات سفر رئیس‌ جمهور
  • اشتغال اهمیت دارد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول