Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:24:32 GMT

۳۲۱ راس دام در نوار مرزی قصرشیرین کشف و توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۶۵۳۴

۳۲۱ راس دام در نوار مرزی قصرشیرین کشف و توقیف شد

«مرادعلی تاتار» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محموله قاچاق دام گوسفند از نوع میش مولد و بره از سوی افراد سودجو در منطقه " دارخور" مسیر مرزی تنگ حمام این شهرستان در حال خروج از کشور بود.

وی اظهار داشت: قاچاقچیان قصد داشتند دام ها را به عراق ارسال کنند که با رصد و هوشیاری نیروهای هنگ مرزی، موفق به این کار نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قصرشیرین گفت: قاچاقچیان موفق به خروج دام ها از کشور نشدند و از محل متواری شدند ولی این محموله دام تحویل تعزیرات حکومتی شد.

تاتار اضافه کرد: تمام توان خود را برای مقابله با سودجویان و قاچاقچیان به کار گرفته ایم و در این راستا مرزهای خسروی و پرویزخان توسط نیروهای مسلح تحت رصد و کنترل است.

با توجه به اینکه پلاک گذاری بیشتر برای دام‌های مولد انجام می‌شود از این رو قاچاق در بحث دام های نر و پرواری اتفاق می‌افتد که البته طبق گفته متولیان به منظور جلوگیری از قاچاق احشام، دام ها مصادره شده و برای قاچاقچیان جریمه نقدی نیز لحاظ می‌شود.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد و مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

برچسب‌ها قصرشیرین دام و طيور قاچاق کالای قاچاق مرزبانی کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قصرشیرین دام و طيور قاچاق قصرشیرین دام و طيور قاچاق کالای قاچاق مرزبانی کشفیات دام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه و کیف و کفش قاچاق در محدوده شمال تهران شدند.

وی عنوان داشت: با پالایش اطلاعات به دست آمد و روش های کفش نوین جرم، مشخص شد مالک فروشگاه در شمال تهران مقادیری البسه، کفش و کیف خارجی قاچاق بدون مجوزهای قانونی در محل فروشگاه دپو ی کرده است.

افشاری به هماهنگی های قضائی و اعزامی تیمی از ماموران به محل فروشگاه اشاره کرد و افزود: در بررسی های بیشتر از این مکان، ۳۳۰ جفت کفش و یک هزار و ۶۰۰ ثوب پوشاک و ۱۵۰ عدد کیف خارجی قاچاق، فاقد مجوزهای قانونی قانونی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیاد ریال بر آورد کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد.

سرهنگ افشاری از شهروندان درخواست کرد، درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 6092989

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد