Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیستم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۹۷۷۶....۹۳۷: سلام. پدرم چند ساله برای کارت جانبازی اقدام کرده و همه کمیسیون‌ها تایید کردند و مدارکش رفته تهران برای صادر شدن کارت جانبازیش، اما ۲ ساله که هیچ خبری از کارت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا پیگیری کنید.

۸۶۸۹....۹۳۷: سلام. خسته نباشید. علی آباد کتول استان گلستان. هر روز ساعت ۲ بعدظهر آب قطع می‌شود تا ۸ صبح فردا. تمام آب‌های استان گلستان را هدایت کردند برای شاهرود. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

۲۶۳۳....۹۳۰: باسلام درودی شهر از طرف اتوبان تهران به نظرآباد نزدیک پمپ بنزین یک سرعت گیر گذاشتند ماشین‌های مردم با این گرانی به ماشین‌ها آسیب می‌رسد. لطفا پیگیری کنید.

۳۳۱۳....۹۳۰: چرا خبرى از آزاد کردن و فروش سهام عدالت قبلى که ۳۰ درصد را به بانک ملى فروخته شد بقیه پول سهام عدالت مردم را واریز نمى کنند من از ۶۰ درصد ۳ میلون دریافت کردم دولت فکرى به حال این آذاد سازھای گذشته اقدام کند باتشکر

۱۴۲۸....۹۳۷: سلام، در رابطه با قطعی برق گله‌ای داشتم من ساکن اسلامشهر، واوان هستم، رخداد خاموشی هر روز برای بنده ارسال میشه، اما اداره برق این منطقه طبق رخداد عمل نمی‌کند، و به طور نامنظم برق ما قطع می‌شود. لطفا پیگیری کنید.

۹۵۲۱....۹۰۱: اداره برق باید هر روز از ساعت ۴صبح تا ۷صبح که مردم در منازل دستگاه سرمایشی اسراف می‌کنند بی‌جهت روشن است برق را قطع کند تا در مصرف برق صرفه جویی کند نه در طول روز که مردم واقعا نیاز دارند آزمایشی انجام دهد تا ببیند که چقدر مصرف برق پایین می‌آید و در طول روز در کار ادارات بانک‌ها بیمارستان‌ها هم اختلال به وجود نمی‌آید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!

یک حقوقدان و کارشناس امور بین الملل با اشاره به توئیت سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نوشت:آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشان‌شان دهید!

به گزارش ایسنا، رضا نصری، حقوقدان و کارشناس امور بین الملل با بازنشر توئیت سفیر رژیم صهیونیستی نوشت:

«سفیر اسرائیل در سازمان ملل متحد می‌گوید اسرائیل باید در نظر داشته باشد از این سازمان - که آن را یک سازمان فاسد می‌خواند - خارج شود! 

بله لطفا! 

آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشان‌شان دهید!»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است