Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@16:17:40 GMT

حمله خِرس به یکی از اهالی روستایی در باغملک

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۶۵۹۶

حمله خِرس به یکی از اهالی روستایی در باغملک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به حمله خِرس به یک مرد روستایی گفت: این حادثه شب گذشته در منطقه کوهستانی کیوپ و بالاتر از روستای چیدن شهرستان باغملک رخ داد و ماموران مرکز اورژانس بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به وسیله آمبولانس کمک دار به محل مذکور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حمله خِرس به یکی از اهالی روستای چیدن

عارف اصل شرهانی افزود: با توجه به شدت جراحت و خونریزی شدید شهریار سروستانی و بُعد مسافت و صعب العبور بودن منطقه، تکنسین‌های اورژانس با انجام اقدامات اولیه درمانی، مصدوم را از مرگ حتمی نجات دادند.

اصل شرهانی اظهار داشت: فرد مذکور پس از تحویل به بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفت و حال عمومی وی خوب گزارش شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خرس حمله باغملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی

به گزارش خبرآنلاین از فارس، به دنبال انتشار یک ویدئو در فضای مجازی مبنی‌بر استفاده از یک دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس جهت تولید محتوای زرد توسط یک بلاگر در شیراز، موضوع را از رئیس مرکز اورژانس فارس پیگیری شد.

به گزارش فارس، محمدجواد مرادیان با اشاره به اینکه این ویدئو مربوط به یک ماه پیش است، گفت: هرگونه استفاده تبلیغاتی یا رسانه‌ای از آمبولانس منوط به اخذ یکسری مجوز از نهادهای مربوط است که در این ویدئو این مجوزها اخذ نشده است.

وی اضافه کرد: بررسی‌ها در حال انجام است که اگر تکنسین‌های ما با بلاگر همکاری کرده باشند توبیخ می‌شوند و اگر این ویدئو بدون هماهنگی انجام شده باشد از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903149

دیگر خبرها

  • مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب
  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد