Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امید کیامرث رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان با اشاره به حضور شاعران برجسته کشوری در دومین جشنواره شعر رضوی منطقه شرق فارس و  قدردانی از تمام شاعران آیینی شرکت کننده در جشنوار، تمام آثار دریافتی را دارای اهمیت معنوی، کیفیت بالا و ارزش ویژه ای برشمرد و گفت: شعر در شکل گیری هویت ایرانی اسلامی و ترویج فرهنگ دینی ما نقش والایی دارد که شاعران به خوبی به آن پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ، جشنواره شعر رضوی را یک رویداد مهم و غنی فرهنگی و حضور پررنگ شعرای منطقه را از اتفاقات دومین دوره جشنواره و موجب همبستگی آن ها برشمرد.

کیامرث بیان کرد: علاقه مندان حوزه ادبیات در این دوره از جشنواره ۴۴ نفر بودند که ۸۴ اثر در دو بخش شعر کلاسیک و شعر نو به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که در پایان ۶ اثر از سوی هیئت داوران به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

شعر نو:

 مقام اول یگانه رنجبر از استهبان(لوح تقدیر به همراه ۸۰۰/۰۰۰ تومان کارت هدیه)
 مقام دوم نادر رستگارمند از استهبان(لوح تقدیر به همراه ۶۰۰/۰۰۰ تومان کارت هدیه)
 مقام سوم حمیدرضا گلسرخ از استهبان(لوح تقدیر به همراه ۴۰۰/۰۰۰ تومان کارت هدیه)

شعر کلاسیک:

مقام اول علی اکبر شجعان از استهبان(لوح تقدیر به همراه ۸۰۰/۰۰۰ تومان کارت هدیه)
مقام دوم هادی فردوسی از سروستان(لوح تقدیر به همراه ۶۰۰/۰۰۰ تومان کارت هدیه)
 مقام سوم لیلا فکور از شیراز(لوح تقدیر به همراه ۴۰۰/۰۰۰ تومان کارت هدیه)

شایسته تقدیر:
حسن میرزانیا از جهرم، محمد علی جهاندیده از نی ریز، محمد کریم توفیق زاده از فسا، محمد حسین فرهادی از داراب.

در این دوره از جشنواره شاعران شهرستان های جهرم، فسا، سروستان، خرامه، نی ریز، بختگان، داراب و استهبان حضور داشتند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد جشنواره رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود

تین نیوز

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا اعلام کرد که به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می شود.

به گزارش تی نیوز به نقل از ایسنا، مهدی سیدهاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودروهای نوشماره و چه خودروهای دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

 

 

 

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی های لازم انجام شده و بررسی های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آنها تبادل می کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود  برای صدور کارت سوخت را ثبت می کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می شود و پلیس این اطلاعات را بررسی  و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • تقدیر خبرگزاری تسنیم از ۳۰ معلم بازنشسته زنجان + فیلم
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • جشنواره ملی روستایی ـ عشایری در ۸ روستا برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم