Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:49:05 GMT

منادی: پشت سر من پیش کمالوند حرف زده بودند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۶۷۶۰

منادی: پشت سر من پیش کمالوند حرف زده بودند

دروازه بان سایپا که به خاطر عملکرد خوبش در نیم فصل مورد توجه برخی از تیم ها قرار گرفت ناگهان در پایان فصل نیمکت نشین و بعد هم اخراج شد که بهتر است دلیلش را از زبان خودش بشنوید.

به گزارش ورزش سه، محمد حسین اکبر منادی که در اکثر بازی ها برای سایپا به میدان رفت و عملکرد خوبی در تعداد گل‌های خورده با توجه به جایگاه شان در جدول داشت اواخر فصل دچار بدشانسی های متعدد و بعد هم اخراج شد وی در مورد سقوط تیمش به لیگ پایین تر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: فصل خیلی بدی بود و ای کاش اینگونه تمام نمی شد، بچه ها خیلی زحمت کشیدند، خیلی سختی کشیدیم و ای کاش آقای صادقی را نگه می داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در مورد تغییرات متعدد در کادرفنی و عوض کردن سه مربی  ادامه داد: من دلیل اینکه چرا آقای کمالوند استعفا داد را نمیدانم ولی به شخصه دوست داشتم که آقای اخباری زود تر می آمد. اگر قرار بود بعد از آقای صادقی کسی بیاید به شخصه ترجیح من این بود که آقای اخباری جایگزین شود. 


این بازیکن که ناگهان نیمکت نشین شد در مورد علتش این گونه توضیح می دهد: بعضی ها این وسط شیطنت می کنند و می‌گویند من مصدومیت داشتم و به خاطر همین حسین بازی کرد  ولی من می خواهم از طریق این تریبون شفاف سازی کنم. فیلم تمام بازی هایی که من من انجام دادم موجود است و این که می گویند به خاطر مصدومیت یک گلر دیگر به من بازی رسید اصلاً عادلانه نیست. من طبق توانایی‌هایی که داشتم در چارچوب دروازه ایستادم و فکر می‌کنم عملکرد خودم خوب بوده. بعضی ها برای اینکه نام خود را مطرح کنند می گویند من مصدوم بودم و کرونا داشتم و چون نتوانستم بازی کنم منادی بازی کرد در صورتی که چنین چیزی وجود نداشته است. من اواخر فصل اخراج شدم و کاری به این چند هفته ندارم ولی در باقی فصل می توانستم بازی کنم. من عادت ندارم جواب آدم های ضعیف را بدهم.

 


وی در همین رابطه ادامه داد: آقای کمالوند در دو تا از حساس ترین بازی های فصل به من بازی نداد. در دیدار با شهر خودرو به زمین رفتم و دو بر یک باختیم و خیلی خوب کار کردم و روی گل ها به هیچ عنوان حتی یک درصد  مقصر نبودم ولی با تمام اینها آقای کمالوند تصمیم گرفت در حساس‌ترین بازی های فصل از کوروش ملکی استفاده کند، کوروش هم دوست من و گلر خیلی خوبی است. 


وی در مورد آمار سایپا در تعداد گلهای خورده که به عدد ۳۰ رسید و فقط ۵ تا از آن‌ها مربوط به بازی آخر بود و این تعداد گل دریافت شده برای تیمی که سقوط کرده آمار بسیار خوبی محسوب می‌شود گفت: زمانی که آقای کمالوند سرمربی تیم شد نمیدانم چه حرف هایی پشت سر من زده بودند که او رابطه خوبی با من نداشت. زمانی که آقای کمالوند سرمربی شد ما ۱۷ گل خورده داشتیم یعنی از لحاظ گل خورده جزو ۶ تیم بالای جدول بودیم .
منادی در پاسخ به این سوال که با این تیم قرارداد دارد یا خیر افزود: من یک سال دیگر قرارداد دارم ولی بند فروش در قرارداد من هست و میتوانم آزاد شوم. اگر سایپا امتیاز تیمی را بخرد و در لیگ برتر بماند و تیم را خوب ببندند در تیم خودم می مانم ولی اگر تیم را همانند دوره های قبلی ضعیف ببندند البته خدایی نکرده از لحاظ کیفیت  بازیکن نمی گویم و بحث من کلی است من نمی مانم .

محمد اکبر منادی سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سایپا آقای کمالوند بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال

برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال

دیگر خبرها

  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم
  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • روزبه چشمی بازی با فولاد را از دست داد
  • ببینید | خلاصه بازی آاس رم ۱ - یوونتوس ۱
  • ببینید | خلاصه بازی لیورپول ۴ - تاتنهام ۲
  • ببینید | خلاصه بازی گل گهر ۰ - شمس آذر ۰
  • عکس| منوچهر هادی فیلم بازی می‌کند؟
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • ببینید | خلاصه بازی خیرونا ۴ - بارسلونا ۲
  • ببینید | خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون ۱