Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@09:27:29 GMT

دختر آلفرد هیچکاک درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۶۸۱۷

دختر آلفرد هیچکاک درگذشت

پاتریشا هیچکاک، دختر آلفرد هیچکاک که در فیلم‌های این کارگردان برجسته نیز بازی کرده بود، در سن ۹۳ سالگی درگذشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از ورایتی، پاتریشا هیچکاک، تنها فرزند آلفرد هیچکاک در ۹۳ سالگی درگذشت. وی در فیلم‌های دلهره‌آور زیادی به کارگردانی پدرش از جمله «بیگانگان در ترن»، «روانی» و «ترس صحنه» بازی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فیلم «روانی» پاتریشا هیچکاک نقش همکار یکی از شخصیت‌های اصلی را بازی کرد. او همینطور در فیلم‌های دیگری مثل «مورد توماس پایک» و سریال‌های تلویزیونی مثل «مارگی کوچک من»، «تعلیق» و «زندگی ریدلی» بازی کرد. او همینطور در ده قسمت از سریال آنتولوژی «آلفرد هیچکاک تقدیم می‌کند» به کارگردانی پدرش بازی کرد.

وی طی دهه ۱۹۷۰ میلادی نیز در فیلم‌های تلویزیونی مثل «اسکیت بورد»، «شش شخصیت به دنبال یک نویسنده» و «زنان کوریدور» ایفای نقش کرد.

پاتریشا تنها فرزند هیچکاک است که در سال ۱۹۲۸ متولد شد. پس از مهاجرت خانواده هیچکاک به لس‌آنجلس در سال ۱۹۳۹، او از همان کودکی تصمیم گرفت که بازیگری را آغاز کند. پاتریشا بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و برای نخستین بار در یک تئاتر به نام «بنفش» در برادوی نقش آفرینی کرد. اگرچه او برای مدتی از بازیگری فاصله داشت، اما با پدرش در نوشتن زندگینامه مادرش همکاری کرد.

آلفرد هیچکاک، پدر پاتریشا در سال ۱۹۸۰ به دلیل نارسایی کلیه درگذشت و پاتریشا مادرش را نیز دو سال بعد از دست داد. یکی از اتفاقات قابل توجهی که برای پاتریشا هیچکاک در سال‌های اخیر افتاده، سوختن خانه او واقع در کالیفرنیای جنوبی در آتش سوزی گسترده ووسلی در سال ۲۰۱۸ است.

کد خبر 513798

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سینمای جهان آلفرد هیچکاک فیلم سینمایی بازیگر آلفرد هیچکاک فیلم های آلفرد هیچکاک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آلفرد هیچکاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!

این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حال خوب| برآورده شدن آرزوی دختر کارآفرین
  • من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!
  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • کارگردان پیشکسوت درگذشت
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • همه مرد‌های مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال