Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ مراسم رونمایی از دستگاه‌های اهدایی، با حضور مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر و مقامات جمعیت هلال احمر از جمله شریفی سده، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی، سلیمی، مشاور معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و میربهاءالدین، مدیرعامل استانی این جمعیت، در ساختمان مرکزی جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، در ابتدای این مراسم پس از تسلیت ایام سوگواری خامس آل‌عبا از زحمات و تلاش‌های همکاران جمعیت هلال احمر در استان سیستان‌وبلوچستان تقدیر کرد و گفت: بسیار خوشحالم که این فرصت به بیمه کوثر داده شد تا قدمی هرچند کوچک برای کاهش و تسکین آلام هم‌وطنان کم‌برخوردار در یکی از بهترین خطه‌های این سرزمین بردارد. امیدوارم این مقدمه‌ای باشد برای افزایش همکاری و تعامل طرفین در ابعاد مختلف که به طور قطع اقشار مختلف مردم از منافع آن بهره‌مند خواهند شد.

مجید مشعلچی با اشاره به عزم جدی شرکت بیمه کوثر در ایفای مسئولیت اجتماعی و همراهی سازمان‌های بالادستی، هیات‌مدیره، سهام‌داران و کارکنان شرکت در این زمینه، خاطرنشان کرد: چندی پیش از چندین روستا در نقطه صفر‌مرزی استان بازدید کردم اما با تمام سختی‌ها و کاستی‌ها، جز صبوری و وفاداری چیزی از مردم شریف این استان ندیدم. این امر وظیفه‌ای که بر دوش مسئولان کشور قرار دارد را سنگین‌تر می‌کند.

وی با ابراز تاسف و نگرانی از گستردگی زیاد کرونا در استان سیستان‌وبلوچستان از کادر درمان که با همه کمبودها و نقایص از جان‌شان برای حفظ سلامت مردم و بازگرداندن شرایط عادی به استان تلاش می‌کنند تشکر کرد و افزود: اقدام بیمه کوثر کمک ناچیزی بود که پس از ارزیابی دقیق از وخامت اوضاع و پیشنهاد مسئولان هلال احمر صورت گرفت و امیدوارم برای همه ذی‌نفعان بیمه کوثر که عملا در این کار خداپسندانه شریک هستند توشه مناسبی در محضر پروردگار متعال باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر شرایط جوی و وجود ریزگردها را در استان یک خطر جدی برای سلامتی مردم دانست و گفت: علاوه بر نیاز جدی بیماران بدحال کرونایی به دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، حتی پس از ریشه‌کنی بیماری منحوس کرونا، نیاز استان به این دستگاه‌ها به علت شیوع بیماریهای تنفسی ناشی از ریزگردها از بین نمی‌رود. بنابراین تلاش بیمه کوثر برای تهیه و اعطای این 100 دستگاه اکسیژن‌ساز به واقع یک صدقه جاریه و در راه خدمت به مردم عزیز این استان است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمه کوثر دستگاه اکسیژن ساز مدیر عامل بیمه کوثر مجید مشعلچی شرکت بیمه کوثر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: با هدف تغییر الگوی کشت و با توجه به ارزش اقتصادی بالا و نیاز آبی کم گل محمدی و سازگاری با اقلیم منطقه، توسعه باغات گل محمدی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گرفته و با استقبال کشاورزان سطح زیر کشت این محصول امسال نسبت به سال گذشته با رشد ۲۵ هکتاری به ۱۴۰ هکتار رسید.

سعید نارویی افزود: پیش‌بینی شده است امسال ۳۰۰ تن گل محمدی از سطح باغات سیستان و بلوچستان برداشت شود.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ کارگاه نیمه صنعتی و سنتی گلابگیری و اسانس گیری در استان فعال است که همه ساله بخش قابل توجهی از نیاز منطقه را تامین می‌کند.
وی افزود: شهرستان‌های شمال سیستان و بلوچستان، میرجاوه، زاهدان و خاش گل محمدی کشت شده و تولیدات آن پس از فرآوری در منطقه بصورت گلاب وگل خشک شده به بازار عرضه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد