Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل درباره مدیریت الکترونیکی گاز مایع در منطقه گفت: در چهار ماه نخست امسال چهار هزار و ۹۳۹ تن گاز مایع در استان تامین و توزیع شده است که در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هدف از اجرای این طرح را تامین رفاه شهروندان، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیر مجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در همه شهرستان‌های زیر پوشش اعلام کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تاکید کرد: با اجرای این طرح، توزیع گاز مایع از طریق کارت بانکی که در سایت تجارت آسان به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir ثبت نام شده است، اجرایی خواهد شد و افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده اند، می‌توانند بدون مراجعه حضوری، با مراجعه به سایت تجارت آسان در این سامانه ثبت نام کنند و سیلندر گاز مایع مورد نیاز خود را با نرخ مصوب وزارت صمت از طریق کارتخوان و با دریافت رسید سوخت خریداری کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز مایع سوخت رسانی فرآورده های نفتی ثبت نام گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به علت بارش شدید باران و طوفان یک دستگاه ترانسفورماتور در خیابان شهید شاکری منطقه پردیس اهواز سقوط کرد.

عباس شیاری افزود: با وقوع این حادثه پس از اطلاع گروه‌های عملیاتی در محل حاضر و اقدام به جدا و عادی سازی خط ۳۳ هزار تغذیه کننده بخشی از منطقه پردیس نموده و در ادامه بار مصرفی مشترکین خیابان مذکور را بر روی ترانس‌های مجاور تقسیم کردند.  

وی ادامه داد: با اعلام هشدار هواشناسی و مدیریت بحران نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: شهروندان در صورت وقوع هر گونه حواددث احتمالی در شبکه برق  با سامانه ١٢٢ تماس حاصل نمایند 

.

.

دیگر خبرها

  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی