Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@09:05:14 GMT

آیین تحلیف شورای شهر فردیس و مشکین دشت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۶۹۷۹

آیین تحلیف شورای شهر فردیس و مشکین دشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیین تحلیف اعضای شورای شهر فردیس در سالن جلسات فرمانداری فردیس در حال برگزاری است.

این آیین با تاخیر نسبت به سایر شهرهای استان و کشور برگزار شد که حواشی را در فضای مجازی و در میان اعضای شورا به همراه داشت.

گفتنی است در پی شکایات متعدد سایر کاندیدا مبنی بر وجود تخلف در صندوق‌های رأی بازشماری آرا صورت گرفت در این میان لیست منتخبین با تغییراتی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان نفرات اول تا سوم تغییر کردند، همچنین آرای سه نفر باطل و سه نفر بعدی جایگزین شدند؛ با این تفاسیر نفرات اول تا نهم به این ترتیب هستند؛ هادی روستایی-سید معظم معصوم زاده-ملیحه اکبری-محسن امانی-ناصر نورپور-سید حمید یعقوبی-بهنام فخری-صابر کریمی رزکانی و علی عبدلی.

در ادامه این آیین، سید حمید یعقوبی با کسب ۵ رای به عنوان رئیس دومین شورای اسلامی شهر فردیس، علی عبدلی با کسب ۵ رای به سمت نائب رئیس، ملیحه اکبری با ۹ رای به سمت منشی شورای اسلامی شهر فردیس و بهنام فخری با ۹ رای به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس انتخاب شدند.

گفتنی است اعضای شورای شهر مشکین دشت نیز در آیینی جداگانه به صورت همزمان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر فردیس تحلیف فرمانداری فردیس تخلف انتخاباتی شهر فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • ویدیو/ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی