Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@02:58:49 GMT

پشت پرده عجیب عکس های برهنه زن تهرانی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۷۱۰۷

پشت پرده عجیب عکس های برهنه زن تهرانی

عکس های برهنه در فضای مجازی برای کاربران جنجال ساز شده است. این عکس های برهنه وقتی در شهر پخش می شود مایه آبروریزی شده و افراد به خاطر انتشار عکس های برهنه مجبور به شکایت می شوند. عکس های برهنه و انتشار آن بیشترین پرونده ها را در پلیس به خود تعلق دادند.این بار یک زن برای آبروریزی و انتقام جویی و فروپاشی خانواده عکس های برهنه زن تهرانی را پخش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس پلیس فتا شرق استان تهران از دستگیری خانمی خبر داد که با انگیزه انتقام جویی دست به انتشار تصاویر شخصی شاکیه با ایجاد صفحه‌ای با نام و مشخصات وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده بود.

سرهنگ حمیدرضا سلطان‌آبادی، رئیس پلیس فتا شرق تهران در تشریح این خبر گفت: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی در این پلیس حاضر شد و عنوان داشت که شخص یا اشخاصی ناشناس با سوءاستفاده از تصاوبر شخصی‌ او در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ایجاد صفحه جعلی و مزاحمت برای وی کرده اند که در این خصوص پرونده‌ اولیه تشکیل شد و موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

آبروی زن تهرانی با عکس های برهنه رفت

به گزارش رکنا، وی افزود: با توجه به اظهارات شاکیه و مستندات ارائه شده، کارشناسان پلیس فتا توانستند با اقدامات فنی و پلیسی عامل ایجاد مزاحمت که همسر دوست شوهر او بود را شناسایی کنند.

سرهنگ سلطان‌آبادی ادامه داد: متهم در جریان بازجویی اولیه ابتدا منکر هر گونه جرم انتسابی شد ولی پس از مشاهده ادله جرم و مواجه حضوری با شاکیه لب به سخن گشود و ضمن ابراز پشیمانی انگیزه‌ خود از این اقدام را انتقام جویی عنوان داشت.

رئیس پلیس فتا شرق تهران با بیان اینکه همانند فضای حقیقی رعایت اخلاق در فضای مجازی از الزامات فعالیت کاربران محسوب می‌شود، گفت: کاربران شبکه‌های اجتماعی مجازی می‌بایست مراقب فعالیت و رفتار خود باشند و از روی انتقام جویی برای دیگر کاربران ایجاد مزاحمت نکنند، زیرا مزاحمت در فضای سایبر جرم است و با کاربران خاطی برابر ماده ۶۴۱ قانون مجازات اسلامی برخورد می‌شود.

سرهنگ سلطان‌آبادی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز مشکل و یا مشاهده جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس https:‎//www.cyberpolice.ir از قسمت خدمات الکترونیکی در بخش ثبت گزارش‌های مردمی از مشاوره‌ و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس های برهنه عکس های برهنه عکس های برهنه اخبار حوادث عکس های برهنه عکس برهنه زنان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فرهاد مجیدی ازدواج محمدرضا گلزار قیمت فیلم های لاله اسکندری لباس لاله اسکندری لاله اسکندری فیلم فرهاد مجیدی مربیگری عکس های برهنه انتقام جویی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویر عجیب از لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898526

دیگر خبرها

  • مواد غذایی شگفت انگیزی که بوی بد یا عجیب و غریبی به ادرارتان می‌بخشند
  • برخورد با مزاحمت‌های مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • ببینید | تصاویر عجیب از لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس!
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد