Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ویژه برنامه محرمی «چهل چراغ» در قالب مسابقه استعداد مخاطبان در حوزه اجرا و روایت گری و اجرای نمایش را محک می‌زند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «چهل چراغ» عنوان ویژه برنامه محرمی رادیو صبا است که در قالب مسابقه در حوزه اجرا، روایت گری واجرای نمایش طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت کنندگان این مسابقه به صورت حضوری در برنامه حاضر می‌شوند و در بخش‌های اطلاعات عمومی، اجرای شعرخوانی و اجرای نمایش با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع) این برنامه کاملا منطعف می‌شود به خوانش اشعار عاشورایی و نمایش‌های ویژه این ایام.
خانم الهه بیات تهیه کننده این برنامه گفت: چهلچراغ یک مسابقه رادیویی هست که به مناسبت روز‌های محرم و صفر از رادیو صبا پخش میشود.
«چهل چراغ» شامل چهار بخش مختلف است که هر بخش ده چراغ روشن را به شرکت کنندگان اهدا می‌کند کسانی که در پایان بتوانند بیشترین چراغ روشن رو داشته باشند جزو برندگان این برنامه هستند.
وی تصریح کرد: بخش اول چهل چراغ اطلاعات عمومی و سؤالات مذهبی است بخش دوم اجرای یک روایت است که متناسب با موضوع مسابقه انتخاب و اجرا می‌شود به نسبت میزان صحیح خوانی و اجرای درست لحن، خوانش درست کلمات و حس شرکت کنندگان امتیاز دریافت می‌کنند. مرحله سوم خوانش شعر آیینی است، در این قسمت هم به نسبت صحیح خوانی و اجرای درست و لحن امتیاز دریافت به شرکت کننده امتیاز تعلق می‌گیرد.
بخش پایانی اجرای نمایش رادیویی هست که در قالب یک بخش دیالوگ یا مونولوگ اجرا می‌شود و بهترین اجرا‌ها امتیاز می‌گیرند.
خانم الهه بیات گفت: اطلاع رسانی برای شرکت در مسابقه از طریق فضای مجازی شبکه و صفحه مجازی برنامه صورت می‌گیرد.
مخاطبان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه مشخصات خودشان را ارسال کنند و با برنامه در ارتباط باشند.
این مسابقه با اجرا و کارشناسی آقای ناصر ترکیان هر روز ساعت 18 راهی آنتن صبا می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چهل چراغ اجرای نمایش چهل چراغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو

ثبت نام فصل هفدهم مسابقه رادیویی «یک دو صدا» با موضوع گویندگی رادیو و بازیگری رادیو از هشتم اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۰ همین ماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان، تهیه‌کننده مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» ضمن اعلام خبر ثبت‌نام فصل هفدهم این مسابقه بیان کرد: در طول برگزاری فصل‌های گذشته مسابقه همواره شاهد بودیم که بسیاری از علاقمندان به دلیل دوری راه و مشکلاتی از این قبیل امکان حضور در مسابقه را نداشتند که پس از ضبط و پخش ۱۳ فصل، این موضوع باعث شد تا این بار گروه برنامه‌ساز «یک دو صدا» به استان‌های مختلف سفر کنند و شرایط حضور برای علاقه‌مندان در استان‌های دیگر را فراهم کنند.

وی ادامه داد: این امر با همکاری مراکز صداوسیمای استان‌ها انجام می‌شود و در چهارمین سفر پس از استان‌های قزوین، اصفهان، آذربایجان غربی مقصد بعدی ما استان «سمنان» خواهد بود تا فصل هفدهم به میزبانی شهر سمنان، برای علاقمندان برگزار شود.

تهیه‌کننده مسابقه «یک دو صدا» تصریح کرد: زمان ثبت‌نام فصل هفدهم تا دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ تعیین شده و این مسابقه در «سمنان» اواسط اردیبهشت تولید می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده خرداد ماه روی آنتن رادیو ایران و رادیو آذربایجان غربی می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام فصل هفدهم مسابقه استعدادیابی «یک دو صدا» و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی B۲n.ir/۱۲seda.semnan مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان