Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@22:49:48 GMT

اعلام نظرسنجي درباره مجموعه‌هاي سيما

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۷۲۳۲

خبرگزاری آریا- نظرسنجی مرکز تحقیقات درباره مجموعه‌های تلویزیونی در نیمه اول مرداد 1400 نشان می‌دهد 79.7 درصد مردم بیننده برنامه‌های سیما بوده‌اند و در میان مجموعه‌های تلویزیونی جدیدی که روی آنتن رفته است، مجموعه «دودکش 2» شبکه «یک» توانسته با کسب 50.2 درصد مخاطب، عنوان پربیننده‌ترین مجموعه این روز‌ها را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در این نظرسنجی که روز 18 مرداد در سراسر کشور انجام شده، «دودکش 2» در مدت پخش توانست رضایت 85.5 درصد از بینندگان را در حد «زیاد» کسب کند. آخرین قسمت این مجموعه 29 قسمتی، 16 مرداد روی آنتن رفته بود و این سریال نسبت به نظرسنجی قبلی که دهم مرداد انجام شد، 0.5 درصد افزایش مخاطب داشته است.
به این ترتیب فصل دوم این مجموعه تلویزیونی هم به باشگاه مجموعه‌های تلویزیونی دارای مخاطب بیش از 50 درصدی همچون نون. خ 3، گاندو 2، زیرخاکی 1، نون. خ 2، پایتخت 6، ستایش 3، بوی باران، برادر جان، پایتخت 5 وارد شده است. میزان بیننده «دودکش 2» از حد متوسط سال گذشته مجموعه‌های سیما و متوسط 10 سال اخیر شبکه یک بیشتر بوده است.
مجموعه «گاندو 2» شبکه سه هم که از 31 تیر تا شنبه 16 مرداد قسمت‌های نوروزی اش باز پخش شد، با کسب 28 درصد مخاطب و رضایت در حد «زیاد» 85.1 درصدی در جایگاه دوم ایستاده است. قسمت‌های جدید گاندو 2 که از 16 مرداد آغاز شده است، در نظرسنجی بعدی میزان مخاطبش مشخص می‌شود و 28 درصد مخاطب برای بخش‌های تکراری آن است. پیش بینی می‌شود قسمت‌های جدید این مجموعه با استقبال بسیار زیاد مخاطبان مواجه شود.
مجموعه تلویزیونی «زندگی زیباست» از شبکه «دو» هم 13.5 درصد مخاطب جذب کرده و میزان رضایت در حد «زیاد» از آن هم 69.1 درصد برآورد شده و به این ترتیب در رتبه سوم قرار گرفته است.
مجموعه چینی «پزشک دربار» از شبکه «پنج» با 9.2 درصد، «وضعیت زرد» از شبکه «سه» با 7.5 درصد، «رئیس جمهور موقت» از شبکه «افق» با 3 درصد، «سرباز گمنام» از شبکه چهار و «بیل وحشی» از شبکه تماشا هر یک با 2.3 درصد مخاطب در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
آخرین قسمت مجموعه 49 قسمتی «پزشک دربار» 17 مرداد از شبکه پنج پخش شد؛ آخرین قسمت «وضعیت زرد» هم 16 مرداد با رسیدن به عدد 13 در شبکه سه به نمایش خود پایان داد.
مقایسه میزان بیننده مجموعه‌های جدید سیما با نظرسنجی‌های قبلی نشان می‌دهد، میزان بیننده مجموعه‌های «دودکش 2»، «زندگی زیباست»، «پزشک دربار» و «وضعیت زرد» نسبت به نظرسنجی قبل، اندکی افزایش داشته است.
در میان مجموعه‌های تکراری، «پایتخت 6» که از شبکه «آی‌فیلم» روی آنتن رفته با 19.1 درصد مخاطب صدرنشین شده، بازپخش «همه چیز آنجاست» و «چاردیواری» هم از این شبکه توانسته به ترتیب 6.5 و 3.7 درصد مخاطب جذب کند.
بر اساس این نظرسنجی، 28.1 درصد پاسخگویان غیرتهرانی از «شبکه‌های استانی» مجموعه‌های تکراری را دیده‌اند؛ 19.5 درصد از پاسخگویان هم از طریق اینترنت بیننده تکرار مجموعه‌های تلویزیونی سیما بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سیما مجموعه های تلویزیونی درصد مخاطب 16 مرداد دودکش 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی الجزیره هم اکنون با انتشار خبری فوری به نقل از خبرگزاری رویترز از وقوع یک حادثه امنیتی در شهر ورشو واقع در لهستان خبر داد.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، یک فرد ناشناس ۳ ماده آتش زایی را به سوی یک کنیسه متعلق به یهودیان پرتاب کرد.

ادامه دارد ...

کد خبر 6094472

دیگر خبرها

  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی»
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش