Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» علیرضا زاکانی ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به جهت اعتماد به وی در شهرداری تهران اظهار کرد: قطعاً تلاش خواهیم کرد با همراهی و همکاری ۲۱ عضو شورای شهر تهران خدمات خوبی را در شهر به شهروندان تهرانی ارائه کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از مدیران فعلی و شهرداران مناطق و نواحی که در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند در دوره جدید استفاده خواهد شد یا خیر خاطرنشان کرد: بنده داعیه شایسته‌سالاری دارم و ان‌شاءالله در این زمینه  بر اساس کانون‌های ارزیابی اقدام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاکانی تصریح کرد: البته اولویت ابتدایی ما استفاده از پرسنل شهرداری و ظرفیتی که در این نهاد قرار دارد و قطعاً از نیروها و پرسنلی که مورد ارزیابی قرار بگیرند، استفاده خواهد شد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: تهران شهردار تهران علیرضا زاکانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی

معاون شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه اولویت اصلی این نهاد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است؛ از تکمیل عملیات عمرانی ۲ میدان شهید عباس‌زاده و میدان واقع درشهرک یادگار امام خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سید علی پورباقری معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اعلام این خبر گفت: اولویت اصلی مدیریت شهری در سال جاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که در حال حاضر بیش‌از ۲۰ پروژه وجود دارد که مراحل پایانی خود را طی می‌کنند
وی با اشاره به تکمیل عملیات بازپیرایی میدان شهید عباس‌زاده در مساحت بالغ بر ۲۸۰۰ مترمربع، افزود: باتوجه به موقعیت مکانی این میدان در ورودی شهر و حاکم بودن شرایط ترافیکی بر ان عملیات بازپیرایی ان اجرا و هم‌اکنون به اتمام رسیده است.
او با اشاره به عملیات احداث میدان جدید در شهرک یادگار امام در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰ مترمربع، بیان کرد: ورودی شهرک یادگار امام از سمت خیابان پلیس و همجوار بودن با اردوگاه فعلی سبب‌شده این معبر یکی از ورودی‌های پر تردد به‌شمار آید که نیازمند ایمن سازی و اصلاح هندسی بود که در همین راستا عملیات اصلاح هندسی و احداث میدان در دستور کار قرارگرفت و اجرا شد و هم‌اکنون احداث این میدان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
پورباقری افزود: انجام عملیات خاکبرداری، خاکریزی، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش، ایجاد فضای سبز، نورپردازی از جمله مهمترین اقدامات اجرا شده دراین دو پروژه است.

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج