Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@07:55:56 GMT

اختلاف خانوادگي؛ انگيزه سرقت عروس خانواده

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۷۲۴۳

خبرگزاری آریا- رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عروس خانواده‌ای خبر داد که پس از اختلاف خانوادگی با همسرش، با همدستی 2 تن از همکارانش از منزل همسر و پدر همسرش سرقت کرده بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی گفت: 2 فقره سرقت از منزل پدر و فرزندی به ماموران کلانتری 111 هفت چنار اعلام و پس از تحقیقات مقدماتی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به کارآگاهان پایگاه هشتم این پلیس محول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در بررسی‌ها اولیه مشخص شد، سارقان 2 تن بوده و با یک دستگاه خودروی سواری پژو به محل‌های سرقت مراجعه کرده اند، گفت: در هر 2 سرقت، سرنشین خودرو با استفاده از لباس مبدل زنانه به محل سرقت مراجعه کرده و با سرقت طلا‌های موجود در منزل هر 2 متهم از محل گریخته بودند.
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که فرزند خانواده اخیرا با همسر خود اختلاف خانوادگی دارد و به تازگی عروس خانواده منزل مشترک را ترک کرده است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه مالک خودرو شناسایی و با هوشمندی کارآگاهان مشخص شد که مالک خودرو، همکار عروس خانواده است، افزود: با هماهنگی‌های قضایی عروس خانواده دستگیر و درپی‌های پلیسی به سرقت از منزل همسر و پدر همسرش با همکاری 2 تن از همکارانش معترف شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، وی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی شده را 10 میلیارد ریال برآورد کردند و با دستگیری سایر متهمان و کشف اموال سرقتی از منزل متهمان، هر 3 متهم روانه دادسرا شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اختلاف خانوادگی انگیزه عروس خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی اظهارداشت: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۶۷ راس دام در استان شدند.

وی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیسی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: در این رابطه شش دستگاه خودرو توقیف و ۵۱ راس دام کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی لرستان، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری