Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@22:30:33 GMT

پرداختن به مشاغل خانگی در «کارِ خونه»

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۷۳۵۷

پرداختن به مشاغل خانگی در «کارِ خونه»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  این برنامه حاصل تلاش گروه برنامه‌ساز «عصر خانواده» است که بناست تا با پرداختن به مشاغل خانگی و روایت شکست ها و موفقیت های افرادی که این مشاغل را تجربه کرده اند به توسعه کسب و کارهای خانگی بپردازد.

«کارِ خونه» تلاش می‌کند تا همه جوانب یک فعالیت اقتصادی خانگی را برای مخاطب بررسی کند تا او با آگاهی وارد عرصه تولید شود و با کمترین سرمایه‌های اقتصادی نیز مسیر صحیحی را برای شروع کسب وکار خانگی خود آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاوت برنامه «کارِ خونه» با نمونه های مشابه آن این است که برای هر سطح از توانمندی اقتصادی و امکان کسب و کار یک نمونه واقعی معرفی می شود و سپس توسط کارشناسان برنامه که در استودیو حضور دارند،نقاط ضعف و قوت کارآفرین مورد بررسی قرار می گیرد و نکات کلیدی و طلایی جهت پیشرفت کارهای خانگی به مخاطب ارائه می شود.

رضا شیرازی و فاطمه کریموند کارشناسان ثابت «کارِ خونه» هستند و در هر برنامه از کارشناسان مرتبط نیز استفاده می‌شود.

«کارِ خونه» کاریست از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و کارگردانی رضا داستانی که جمعه‌ها حوالی ساعت ۱۲:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

۵۸۵۸

کد خبر 1544075

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون برنامه های تلویزیونی شبکه دو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از تدوین برنامه رشد اقتصادی سال۱۴۰۳در راستایی برنامه‌های توسعه خبر داد.

جهانگیر شاهینی در جمع خبرنگاران گفت: برنامه رشد اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد باید بر مبنای سند آمایش سرزمین، چشم انداز، نظریه پایه، سند توسعه و مدل توسعه پایدار استان تدوین شود.

وی اظهارکرد: برای تحقق رشد اقتصادی  در سال ۱۴۰۳ نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، تجارت، بازرگانی، خدمات، گردشگری و... هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تمامی عوامل  موثر از جمله منابع انسانی، منابع مادی، منابع اطلاعاتی و فیزیکی باید مورد توجه قرار گیرد. برنامه رشد اقتصادی نیازمند زمان، برنامه و توجه به تمام ابعاد است.

شاهینی بر لزوم استفاده از نخبگان و خبرگان و کارشناسان دستگاههای اجرایی برای تدوین برنامه رشد اقتصادی استان تاکید و تصریح کرد: تحقق رشد اقتصادی همراه با عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی ماموریت اصلی سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۱۴۰۳ است.

به گزارش ایسنا، در راستای تحقق شعار سال مبنی بر«جهش تولید با مشارکت مردم» و بر اساس ضوابط  ابلاغی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور، نشست هم‌اندیشی به منظور تبیین برنامه رشد اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳، در محل سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور رئیس سازمان،  روسا و اساتید دانشگاه‌های استان، مدیران، معاونین و کارشناسان دستگاه اجرایی استان برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی
  • برنامه گفتگوی اقتصادی از رادیو گفتگو
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند