Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@14:38:03 GMT

رسیدگی به تخلف هیات مشهدی از مصوبات ستاد ملی کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۷۴۱۴

رسیدگی به تخلف هیات مشهدی از مصوبات ستاد ملی کرونا

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اسلامی خراسان رضوی گفت: تخلف یک هیات عزاداری از مصوبات ستاد ملی کرونا در حال رسیدگی است و گزارش آن به زودی تهیه می‌شود.

به گزارش ایرنا، مرتضی همتی فر افزود: از صبح امروز با بخش‌های مختلف و همچنین مسوولان این هیات جلسات متعدد برگزار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: عدم رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا توسط این هیات به خاطر دهن کجی و یا از روی عمد نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود به صورت جدی پیگیر هستیم تا تکرار نشود.

انتشار تصاویری از بی‌توجهی یک هیات مذهبی در مشهد به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در برگزاری مراسم شب اول محرم توسط این هیات در شرایطی که مشهد در شرایط بحرانی کرونا قرار دارد با واکنش‌های گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

در تصاویر منتشر شده از هیات علمدار مشهدالرضا در مشهد عزاداران بدون ماسک و بدون توجه به فاصله گذاری اجتماعی عزاداری می‌کنند.

پنج هزار هیات مذهبی در خراسان رضوی فعالیت دارند که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ هیات در مشهد است. علاوه بر آن شورای هیات‌های مذهبی بانوان استان نیز با هزار و ۱۰۰ هیات فعال است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا در ایران هیات عزاداری مصوبات ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد گفت: پرونده واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی به اتهام گران فروشی به ارزش ۵۲۵ ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی مرکز استان رسیدگی شد.

عالمی نژاد افزود: شعبه باتوجه به مدارک و مستندات در پرونده، اتهام گران فروشی را محرز دانست و متهم را به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی ادامه داد: بازرسان اتاق اصناف در بازرسی از بازار گوشت مشهد پرونده گران فروشی یک واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه