Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@03:30:06 GMT

تغییر ساعت کاری مراکزتعویض پلاک

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۷۵۱۵

تغییر ساعت کاری مراکزتعویض پلاک

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا گفت: به دلیل افزایش مراجعه به مراکز تعویض پلاک؛ فعالیت این مراکز در سراسر کشور از ساعت ۱۵ به ساعت ۱۶ افزایش پیدا می‌کند. ناطقان: به گزارش روز چهارشنبه  از پایگاه خبری پلیس راهور،  سرهنگ حسین رمضانی در این باره افزود: ساعات کار مراکز تعویض پلاک از ۸ صبح تا ۱۶ خواهد بود.



معاون اجرایی پلیس راهور ناجا از خریداران هم خواست به هیچ عنوان در هنگام خرید به صورت وکالتی خودرویی را خرید نکنند و در صورت اجبار به صورت وکالتی خرید را انجام دهند، اما تاریخ وکالت را از فروشنده چند ماهه بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ رمضانی افزود: البته خرید وکالتی مشکل خاص خود را دارد، چون در صورت تخلف از سوی خریدار ممکن است جریمه برای فروشنده لحاظ شود که این از مشکلات خرید وکالتی خودرو است و ما توصیه می‌کنیم خرید و فروش حتما به صورت حضوری باشد

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا، با رد وجود اختلال در سامانه نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک خودرو گفت: فقط ظرفیت پذیرش در سامانه کاهش یافته است.

سرهنگ رمضانی در ارتباط اینترنتی با برنامه پیگیری افزود: در شرایط کرونایی طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا باید مراکز تعویض پلاک تعطیل باشند، اما بر اساس تجارب پلیس راهور در پیک‌های کروناهای قبلی؛ این تعطیلی باعث افزایش درخواست‌های مردم در حوزه نقل و انتقال خودرو می‌شود و پس از آنکه شهر در حالت نارنجی یا زرد قرار می‌گیرد با حجم انبوهی از این درخواست‌ها مواجه می‌شویم.

وی گفت: بر همین اساس طبق بررسی‌های کارشناسی، درخواستی را به وزراتخانه های کشور و بهداشت ارسال کردیم تا بتوانیم با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی مراکز خدمات خود را در حوزه نقل و انتقال خودرو فعال نگه داریم، اما با ظرفیت محدود و اکنون در شرایط کرونایی و به جهت حفظ سلامت مردم با یک سوم ظرفیت این مراکز پذیرش می‌کنند.

سرهنگ رمضانی افزود: بر این اساس سامانه اینترنتی نوبت دهی هم بر اساس یک سوم ظرفیت تنظیم شده است و مردم گمان می‌کنند سامانه دچار مشکل شده است.

سرهنگ رمضانی افزود: ۴۶ مرکز تعویض پلاک در سراسر کشور وجود دارد که روزانه حدود ۱۷ تا ۲۰ هزار تعویض پلاک انجام می‌پذیرد.

وی گفت: در چند روز اخیر برخی از مردم از طریق سایت راهور ۱۲۰ در حال اخذ نوبت هستند، اما به دلیل افزایش مراجعه‌ها امکان ثبت نام برای همه متقاضیان وجود ندارد بنابراین از مردم عزیز می‌خواهیم که در این زمینه صبور باشند.
منبع: ایرنا برچسب ها: تعویض پلاک ، ناطقان ، فعالیت ، پلیس ، راهور ، وکالت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تعویض پلاک ناطقان فعالیت پلیس راهور وکالت مراکز تعویض پلاک سرهنگ رمضانی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست

محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره کمبود منابع انرژی و احتمال تغییر ساعات کاری در فصل تابستان گفت: نیاز کشورمان به انرژی بیش از هشتاد هزار مگاوات است در حالی که امروز ظرفیت نیروگاه‌های ما کمتر از پنجاه هزار مگاوات است.

وی اظهار کرد: پیک مصرف در فصل تابستان به‌دلیل گرما بالا می‌رود بنابراین تا منابع انرژی تامین نشود مشکلاتی در این زمینه خواهیم داشت و ممکن است تغییراتی در ساعات کاری صورت گیرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس بیان کرد: با توجه به قانونی که محلس شورای اسلامی در حمایت از صنعت برق تصویب کرد باید اجرای این قانون با جدیت دنبال شود و بخش خصوصی هم در اجرای آن شریک شود تا با سیاست‌های تشویقی و تسهیلاتی که در نظر می‌گیریم بتوانیم کمبود منابع انرژی را جبران کنیم.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس ادامه داد: تغییر ساعات کاری یک راهکار موقت برای تامین انرژی است و باید منابع انرژی را افزایش دهیم لذا تا این اتفاق نیفتد شاهد راهکار‌های موقت مثل تغییر ساعات کاری هستیم.

آصفری گفت: لازمه جلوگیری از تغییر ساعات کاری در تابستان افزایش منابع انرژی است، چون تغییر ساعات کاری برای دولت هزینه‌بر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود