Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@09:45:35 GMT

سیر صعودی کمک‌های خیرین در استان فارس مثال‌زدنی است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۷۵۲۰

سیر صعودی کمک‌های خیرین در استان فارس مثال‌زدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی‌اکبر رامجردی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از زمان تاسیس مجمع خیرین فارس تا کنون که حدود ۲۰ سال می‌گذرد، خیرین فارس هزار و ۵۱۲ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا کرده‌اند.

وی افزود: این تفاهم‌نامه‌ها در حوزه عمرانی، اهدای ملک و خودرو، تجهیزات پزشکی، حمایت از دانشجویان و بیماران، توسعه مراکز درمانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بوده است.

رامجردی با اشاره به انعقاد ۵۸۶ تفاهم‌نامه در حوزه عمرانی گفت: در طول ۲۰ سال گذشته ۹۳۰ میلیارد تومان در حوزه عمرانی هزینه شده است، همچنین ساخت ۱۸ بیمارستان با ظرفیت سه هزار و ۱۰۰ تخت، ۱۹ اقامتگاه همراه بیمار با ظرفیت پذیرش ۲۵۷ نفر، ساخت ۱۳۵ مرکز بهداشتی با زیربنای ۱۹۵ هزار نفر، ساخت ۱۰۸ پایگاه اورژانس با زیربنای ۱۳ هزار متر مربع، توسعه و تکمیل پنج مرکز آموزشی از جمله اقدامات این مجمع در طول ۲۰ سال گذشته بوده است.

مجمع خیرین تامین سلامت فارس ادامه داد: همچنین ۳۹۴ مورد ملک به ارزش ۳۹۰ میلیارد تومان، اهدای ۵۹ دستگاه خودرو به ارزش سه میلیارد تومان و همچنین ۷۸۴ مورد تجهیزات کلان نیز احداث شده است.

او افزود: همچنین کمک های حمایتی شامل ۳۲۰ مورد به ارزش ۷۱ میلیارد تومان به بیماران نیازمند به صورت قرض‌الحسنه و بلاعوض اهدا شده است.

رامجردی در ادامه سایر کمک ها همچون اهدای لوازم منزل را ۴۱ مورد به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: استان فارس به لحاظ کمک های خیرین در حوزه سلامت با فاصله زیاد از سایر نقاط کشور در جایگاه نخست قرار دارد.

رئیس مجمع خیرین تأمین سلامت فارس در ادامه با ارائه آماری از عملکرد این مجمع در چهار ماهه نخست امسال نیز اظهار داشت: برخلاف همه فراز و نشیب‌ها و مشکلات اقتصادی و شیوع کرونا در سال‌های اخیر روند کمک های خیرین استان به صورت تصاعدی در حال افزایش است به گونه‌ای که در چهار ماهه نخست امسال ۲۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تفاهم نامه توسط خیرین به امضا رسیده است که ۱۹ مورد مربوط به شیراز و ۷ مورد مربوط به شهرستان هاست.

رامجردی تهیه تجهیزات، ساخت اقامتگاه، راه اندازی مرکز تصویربرداری بیمارستان نمازی، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و کمک به زلزله زده‌های سی‌سخت را در کنار تکمیل پایگاه‌های اورژانس از جمله اقدامات سال جاری عنوان کرد و افزود: در سال جاری ۳۷ جلسه با خیرین برگزار کرده‌ایم تا ضمن رفع مشکلات و موانع از فعالیت‌های آنها حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون ۲۳ پروژه فعال توسط خیرین در حال انجام است عنوان کرد: حمایت از صندوق دانشجویان و بیماران نیازمند، ۳۵۰ مورد کمک بلاعوض و اعطای وام به ارزش ۷۲۰ میلیون تومان، ۳۰ مورد حمایت دانشجویی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان، از جمله کمک ها در سال جاری است.

رامجردی تاکید کرد: در کنار سایر فعالیت‌ها خیرین استان فارس به صورت ویژه ۲۴ میلیارد تومان در حوزه کرونا به نیازمندان کمک کردند که ۱۶ میلیارد تومان آن موارد مصرفی و محافظتی و 7.5 میلیارد تومان هزینه خرید تجهیزات همچنین ۴۰۰ میلیون تومان حمایت از کادر درمان بوده است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت مجمع خیرین تامین سلامت فارس کمک های خیرین میلیارد تومان میلیون تومان تفاهم نامه کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه وانت آریسان حامل کالا مشکوک و پس از دستور ایست رانندگان اقدام به فرار کردند.
یوسف ملک زاده افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ، ماموران انتظامی  هر سه خودرو را متوقف کردند.
وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقهف ۲ نفر از رانندگان متواری شدند و یک نفر دستگیر شد و ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۱ هزار و ۲۰۸ بسته تنباکو خارجی قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان  فارس گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • فارس با ظرفیت های مختلف خود به اکسپو ۲۰۲۴ ایران می‌رود
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود