Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان بر شناسایی نقاط پرتصادف داخل شهر‌ها تاکید کرد و گفت: با شناسایی این نقاط برنامه ریزی‌های لازم برای تامین اعتبار از محل‌های مختلف جهت رفع علل تصادفات انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: تیم فنی برای شناسایی این نقاط با ترتیب اولویت‌ها در نقاط پرحادثه به صورت میدانی بازدید و نسبت به نصب علایم، آشکارسازی خط کشی‌ها و اقدام می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: همچنین به منظور کاهش تصادفات در محدوده ۳۰ کیلومتری شهر‌ها، بررسی‌های لازم برای ایجاد توقف گاه و استراحت گاه‌ها انجام و برای اتخاذ تصمیمات اعلام می‌شود.

قلندری با اشاره به تلفات تصادفات در بیمارستان‌ها از مکلف شدن دانشگاه علوم پزشکی برای شناسایی دلایل فوتی در بیمارستان‌ها با استفاده از شاخص‌های کشوری و تجربیات موفق خبر داد.

او اظهار کرد: همچنین لازم است دستگاه‌های مرتبط برای مدیریت تصادفات درون شهری و تکالیف خود پیشنهادات لازم را ارایه کنند تا در مواقع تصادفات با هماهنگی بیشتری اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادفات رانندگی نقاط حادثه خیز تامین اعتبار تلفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات تهران در هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ جهانبخت رئیس اداره تصادفات راهور تهران گفت:عجله در رانندگی و رعایت نکردن حق تقدم از جمله علل تصادف منجر به فوت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی ایمنی هوایی در 2023
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • تصادفات تهران در هفته گذشته
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل
  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها