Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@09:29:25 GMT

مطالبه مجلس برای احقاق حقوق مدافعان سلامت

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۷۵۶۳

مطالبه مجلس برای احقاق حقوق مدافعان سلامت

نماینده شورای اسلامی گفت: تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و قراردادی، پرداخت کارانه و فوق‌العاده کمترین اقدام در مقابل ایثارگری‌های مدافعان سلامت است. با وجود پیگیری‌های کمیسیون بهداشت این مهم آنگونه که باید انجام نشده لذا مطالبه جدی ما احقاق حقوق آنهاست. خبرگزاری میزان - «فاطمه محمدبیگی» در صفحه شخصی خود با انتشار رشته توییتی نوشت: «مدافعان سلامت حدود ۱۸ماه است ایثارگرانه در میدان مقابله با ویروس کرونا ایستاده‌اند، تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و قراردادی، پرداخت کارانه و فوق‌العاده کمترین اقدام در مقابل این ایثار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود پیگیری‌های کمیسیون بهداشت این مهم آنگونه که باید انجام نشده لذا مطالبه جدی ما احقاق حقوق آنهاست.   این نماینده مجلس بیان کرد: در شرایط کنونی نیازمند وزیر بهداشتی هستیم که با رویکردی تخصصی، جهادی و کاملاً آشنا با تکنیک‌های مدیریت بحران بتواند در سایه تعامل با وزراء و تمامی ارگان‌ها از ظرفیت‌ها استفاده کرده، حمایت از مدافعان سلامت را ارتقاء داده، قاطعانه برای مهار و کاهش کرونا تصمیم بگیرد و آن را بر کرسی اجرا بنشاند».



بیشتر بخوانید: انفجار بیمارستان‌های پایتخت از بیماران کرونایی   انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مدافعان سلامت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مدافعان سلامت مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه امسال باید اجرا بشود، گفت: بودجه آن هم پیش بینی شده، اما اینکه چرا از اول فروردین ماه اضافه پرداختی ها صورت نگرفته بدلیل برخی موضوعات قانونی است.

بنابر روایت تسنیم، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه افزود، موضوع ۹۰ درصد متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم مصوب شده است، یعنی سازوکار اجرایی آن در برنامه هفتم توسعه است که هنوز از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.

به گفته این نماینده مجلس، برنامه هفتم توسعه، مصوب مجلس، یکبار از شورای نگهبان اعاده شده، بر این اساس به تازگی برخی مواد را مصوب کردیم و برنامه هفتم مصوب باردیگر به شورای نگهبان خواهد رفت تا دیگر ایرادی نداشته باشد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر این اساس وقتی برنامه هفتم توسعه تبدیل به قانون بشود، دولت مکلف است احکام جدید حقوق بازنشستگان را نیز صادر کند.

حاجی بابایی گفت: هر زمانی که احکام جدید از سوی دولت صادر شد از اول فروردین متناسب سازی حقوق بازنشستگان محاسبه شده و ما به التفاوت واریز خواهد شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902990

دیگر خبرها

  • دولت برنامه‌ای برای ارسال لایحه واگذاری حقوق کارگران به مجلس ندارد
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خردادماه سال جاری
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند