Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربان محمدپور کارگردان «سلام بمبئی» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره روند تولید این سریال که چندی پیش خبر پخش آن از نتفلیکس منتشر شد، توضیح داد: سریال «سلام بمبئی» حدود ۲۲ قسمت است و حدود یک ماه است که پروانه ساخت گرفته‌ایم تا فصل اول این سریال در هند ساخته شود.

وی با اشاره به جزئیات مذاکره با نتفلیکس از طرف تهیه کننده هندی سریال عنوان کرد: توتوشارما (Tutu Sharma) تهیه‌کننده هندی سریال است که فیلم‌های زیادی را به عنوان تهیه کننده در بالیوود ساخته و فرد مطرحی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با نتفلیکس وارد مذاکره شده است. نتفلیکس در هند فیلم زیاد تولید می‌کند مخصوصاً در دوران کرونا که به نوعی بالیوود تعطیل شد سرمایه گذاری‌های زیادی برای جمعیت بالای مخاطبان هندی داشته است.

محمدپور درباره نحوه این مذاکره‌ها بیان کرد: نتفلیکس بیشتر به این سریال عنوان اثر هندی نگاه می‌کند، من شنیده‌ام که نتفلیکس به آثار ایرانی چندان علاقه‌ای نشان نمی‌دهد و از آنجایی که یک تهیه کننده سریال ما، هندی است نتفلیکس هم بیشتر به عنوان اثر هندی- ایرانی و حتی هندی آن را پخش می‌کند.

وی درباره جزئیات قرارداد نیز عنوان کرد: تهیه کننده بیشتر از من در جریان جزئیات قرار دارد، ما درخواست داشتیم که با یک پلتفرم معروف هندی قرارداد بسته شود و یکی از این پلتفرم‌ها که با آن همکاری می‌شود از نتفلیکس هم در هند مشهورتر است. پیشنهاد من این بود که این تهیه کننده بتواند با نتفلیکس هم رایزنی داشته باشد و برایم مهم بود.

محمدپور درباره حق پخش و جزئیات مالی این قرارداد با نتفلیکس توضیح داد: من کارگردان کار هستم و مباحث مالی یا برخی جزئیات اهمیت چندانی ندارد.

کارگردان «سلام بمبئی» درباره پلتفرم‌های مشابه در کشورها گفت: در هند پلتفرمی به نام نتفلیکس است اما شعبه‌ای از همان نتفلیکس جهانی است. نتفلیکس در بسیاری کشورها شعبه دارد مثلاً من شنیده‌ام نتفلیکس آلمان فیلم‌های آلمانی را پخش می‌کند و در هند هم بیشتر فیلم‌های هندی را برای بازار هند تولید می‌کند یا برای اسپانیایی‌ها و سوئدی‌ها هم فیلم‌هایی تولید می‌شود که در کشورهای خودشان و با بازیگران همان کشورها تولید می‌شود تا بازار آنها را به دست آورند.

وی درباره اینکه این سریال در نهایت از نتفلیکس اصلی و به صورت جهانی پخش خواهد شد یا خیر؟ عنوان کرد: این را اطلاعی ندارم و از جزئیات آن به شکل دقیق خبر ندارم اما قرار است تهیه‌کننده هندی را به ایران دعوت کنم و یک کنفرانس مطبوعاتی خواهیم داشت و جزئیات ماجرا توضیح داده خواهد شد.

کد خبر 5278857 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سلام بمبئی سریال ایرانی قربان محمدپور نتفلیکس محرم 1400 حسینیه مهر فیلم کوتاه موسیقی ایرانی ویروس کرونا تئاتر ایران برنامه تلویزیونی نماهنگ شبکه پنج سیما حضور هنر ایران در جهان شیوع کرونا رادیو ایران دفتر موسیقی وزارت ارشاد برنامه رادیویی سلام بمبئی تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال شاعر «سلام فرمانده» از غزل رهبر انقلاب

سیدمهدی بنی‌هاشمی شاعر سروده «سلام فرمانده» به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت که یک بیت از آن را به مناسبت عملیات وعده صادق خوانده بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، رهبر انقلاب در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی (ع) با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند، برای این عملیات خواندند:

تو را است معجزه در کف زِ ساحران مهراس / عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

در پی انتشار این سروده، سیدمهدی بنی هاشمی از شاعران جوان گیلانی که با سرود سلام فرمانده بیشتر در اذهان مردم شناخته می‌شود، با سرایش غزلی به استقبال این شعر رهبر انقلاب رفت. متن این شعر را به شرح زیر است:

«دلا، ننگ است از میدان گریزیم
در این هنگامه از یاران گریزیم

بیا تا مثل آن عشّاق در طَف
چو پروانه ز شهد جان گریزیم

غم از چه داری ای دل؟ نوح با ماست
نباید از دل طوفان گریزیم

بدان در عشق، آسایش حرام است
مباد از سختی دوران گریزیم

عصا بنداز، اعجازی کن ای دل
که از این مکر دژخیمان گریزیم

خدا با ماست پس حتی ز آتش
چو ابراهیم ما آسان گریزیم

ز سحر ساحران و مکر مکار
بیا بر دامن قرآن گریزیم

بخوان پیش از کلام الله، اعوذی
که سمت حق از این شیطان گریزیم

چو حیدر باش و درب کفر برکن
که از این قلعه دیوان گریزیم‌

بیا از غده بدخیم صهیون
به سوی حضرت درمان گریزیم»

کد خبر 748328

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • استقبال شاعر «سلام فرمانده» از غزل رهبر انقلاب
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!