Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-08@03:40:45 GMT

حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۷۹۲۶

حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در سایه حمایت نظامیان این رژیم به «مسجدالاقصی» یورش بردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی همچنان به اقدامات خصمانه خود علیه مقدسات فلسطینیان ادامه می‌دهند. شهرک‌نشینان امروز چهارشنبه بار دیگر مسجدالاقصی را مورد تعرض وحشیانه قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، شهرک‌نشینان صهیونیست پس از یورش به صحن‌های مسجدالاقصی اقدام به سر دادن شعار‌های ضد اسلامی کردند. به دنبال یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی میان آن‌ها و شهروندان فلسطینی درگیری شدیدی اتفاق افتاد.

صبح امروز هم جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه‌ای تعرض هیأت آمریکایی به مسجد الاقصی تحت حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

در بیانیه جنبش حماس آمده است: این اقدام مردود و نادرست است. همانطور که همیشه تاکید کردیم، این اقدام بیانگر سیاست‌های جانبدارانه آمریکا از مواضع رژیم صهیونیستی است و این یکی از دلایل اصلی تداوم اشغالگری و تجاوزات این رژیم علیه ملت و مقدسات فلسطین است.

حماس عنوان کرد که ورود هیأت آمریکایی به مسجد الاقصی تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی، با قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی تعارض دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است که تکرار چنین اقداماتی، دشمن صهیونیستی را تشویق به حماقت بیشتر کرده و موجب تشدید تنش خواهد شد و آتش برافروخته در اراضی اشغالی به ویژه در قدس را شعله‌ورتر خواهد کرد. ایالات متحده آمریکا مسئول این اتفاقات است.

پیش از این، جنبش جهاد اسلامی در فلسطین درباره پیامد‌های سفر یک هیأت امنیتی آمریکایی به فلسطین اشغالی و دیدار‌های آن‌ها در رام الله و فلسطین اشغالی هشدار داد.

طارق سلمی، سخنگوی جهاد اسلامی در اظهاراتی گفت: سفر هیأت اطلاعاتی آمریکا به سرزمین‌های اشغالی در راستای تقویت همکاری امنیتی با تل‎‌آویو و بازگرداندن روند بیهوده مذاکرات با اجرای سند توافق سه‌جانبه میان تشکیلات خودگردان، رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

سخنگوی جهاد اسلامی از گروه‌های ملی فلسطین خواست با همه نقشه‌ها برای از بین بردن حقوق و اصول ملت فلسطین مقابله کنند و در برابر همه توطئه‌ها برای دور زدن انقلاب مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر هوشیار باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرک نشینان صهیونیست حمله به مسجدالاقصی صحن های مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی شهرک نشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند

در پی حملات حزب الله علیه شمال فلسطین اشغالی شهردار کریات شمونه که امروز در معرض موشک‌های مستقیم مقاومت قرار گرفته رهبران رژیم اسرائیل را تهدید به شورش بزرگ کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه هاآرتص در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، بعد از شلیک ده‌ها فروند موشک از خاک لبنان به سوی الجلیل و سقوط بسیاری از آنها بر روی ساختمان‌ها و خودروهای موجود در کریات شمونه، شماری از شهرک نشینان زخمی ‌شدند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، حمله موشکی جدید منجر به آسیب رسیدن به زیر ساخت‌های موجود در این شهرک و قطع کامل برق آن شد.

شاهدان به هاآرتص خبر دادند که دست کم 40 فروند موشک به سوی این شهرک شلیک شده است، این در حالی است که ارتش اسرائیل در بیانیه خود ادعای رهگیری برخی از آنها را کرده است.

حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت

در همین رابطه افیخای اشترن شهردار کریات شمونه به رسانه‌ها گفت: آنهایی که تصور می‌کنند ساکنان کریات شمونه هتل‌های محل اقامت خود را ترک کرده و (زیر این آتش) به شهرک باز خواهند گشت، سخت در اشتباه هستند، اگر تصمیم جدی در رابطه با سرنوشت و آینده ما گرفته نشود، اعتراضات و درگیری‌‌هایی که در تقاطع کاپالان تل‌آویو شاهد آن هستیم، در مقابل اعتراضاتی ما برای آن برنامه ریزی کرده‌ایم، از این پس یک بازیچه بچگانه خواهد بود.

گابی نعمان رئیس شورای شهرک شالومی هم گفت: آنانی که تصور می‌کنند می‌توان حزب الله را از طریق توافق متوقف کرد فریب خورده و در اشتباه هستند، ارتش باید کاری برای ما انجام دهد.

تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب‌اللهسیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • مقاومت عراق مسؤولیت حمله پهپادی به ایلات اشغالی را بر عهده گرفت
  • شهرک‌نشینان صهیونیست: نتانیاهو ما را به حال خود رها کرده‌است
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت