Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، ۱۹۰ داوطلب آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌حرفه‌ای و مؤسسات غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ شامل ۱۰۷ داوطلب مرد و ۸۳ داوطلب زن و ۴۷ داوطلب آزمون وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شامل ۲۶ داوطلب زن و ۲۱ داوطلب مرد به همراه ۳۳ داوطلب آزمون کارشناسی ناپیوسته مراکز آموزش عالی شامل ۲۲ داوطلب مرد و ۱۱ داوطلب زن صبح جمعه ۲۲ مرداد با حضور در ساختمان علوم انسانی و علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز برای ورود به مراکز آموزش عالی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا نشست توجیهی و هماهنگی نمایندگان ادارات و دستگاه‌های همکار و مجری در امر برگزاری آزمون‌های سراسری در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با بیان نکات و مطالب لازم درباره برگزاری هرچه بهتر این آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نباید برگزاری مکرر آزمون‌ها در دانشگاه موجب سهل‌انگاری و ساده‌پنداری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شود.

سیدمحمدرضا رئیس‌السادات افزود: با توجه به شرایط حساس کنونی باید در زمینه رعایت اصول و نکات بهداشتی با وسواس و دقت بیشتری عمل شود.

در این نشست نمایندگانی از فرمانداری، اداره برق، اداره بهداشت و درمان، هلال‌ احمر، نیروی انتظامی و دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1106503 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس دانشگاه آزاد اسلامی داوطلب آزمون واحد نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد