Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:03:12 GMT

شکایت از مسی و PSG؛ شاید قرارداد لئو را ثبت نشود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۸۲۷۹

شکایت از مسی و PSG؛ شاید قرارداد لئو را ثبت نشود

خوان برانکو، وکیلی که از سوی بارسا از PSG به دلیل جذب لیونل مسی به دادگاه تجدید نظر ورزشی و دادگاه عالی فرانسه شکایت کرده، می‌گوید او به ستاره آرژانتینی انتخاب گزینه‌های دیگر را پیشنهاد می‌کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مدت کوتاهی قبل از توافق نهایی بین لئو مسی و PSG، خوان برانکو، وکیلی که یکشنبه گذشته به دلیل خرید مسی توسط PSG از این باشگاه شکایت کرد، با موندو دیپورتیوو به گفتگو نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برانکو وکیلی است که در فرانسه به دلیل دفاع از پرونده های مختلف در برابر قدرتمندان بسیار محبوب است. او در پرونده ویکی لیکس و جولیان آسانژ مداخله کرد و از آسانژ برابر امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه، دفاع کرد. اکنون برانکو وکیل گروهی از شرکای بارسا در شکایت علیه پاری سن ژرمن برای جذب لئو مسی، شده است. این گوره مدعی هستند که باشگاه فرانسوی قوانین فرپلی مالی را زیر پا گذاشته و مرتکب رقابت غیرمنصفانه شده است.

 

 

سه روز پیش برانکو شکایتی را به کمیسیون اروپا ارائه کرد که جنبه ای دوگانه داشت. از یک سو یک دعوی رسمی برای رقابت ناعادلانه بود و از سوی دیگر او از همان کمیسیون اروپایی درخواست کرد تا با توسل به بند 116 پیمان عملکرد اتحادیه اروپا برای جلوگیری از آن رقابت ناعادلانه و توفق امضای قرارداد مسی با پاری سن ژرمن، به این دلیل که باشگاه فرانسوی از محدودیت های فرپلی مالی تبعیت نکرده، اقدام کند. بارسا به دلیل همین قوانین فیرپلی مالی نتوانست قرارداد مسی را تمدید کند. لیگ فرانسه مانند لالیگا بر رعایت فرپلی مالی از سوی باشگاه ها نظارت ندارد. این برانکو بود که با همکاری یوفا لیگ های کشورهای مختلف را تشویق کرد تا نظارت دقیقی بر رعایت قوانین فرپلی مالی توسطی باشگاه ها داشته باشند.


در فرانسه پس از توافقنامه ای که مجمع لیگ یک در 14 دسامبر سال 2019 به تصویب رساند، توافق شد که باشگاه های فرانسوی تا سال 2023 به دلیل عدم رعایت فرپلی مالی مجازات نخواهند شد. در اسپانیا اما به رغم بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا که گریبان‌گیر باشگاه ها شده است، قوانین فرپلی مالی به شدت پیاده می شوند.

طبق قوانین فرپلی مالی باشگاه ها می توانند حداکثر 70 درصد از درآمدشان را به پرداخت دستمزد بازیکنان اختصاص دهند.

 


 

خوان برانکو در این باره گفت: "در مورد PSG، این نسبت در فصل 21-2020 حدود 90 درصد بود و برای فصل آینده پیش بینی می شود که این باشگاه بین 200 تا 300 میلیون یورو ضرر کند، آن هم در صورت فروش 180 میلیونی که هنوز رخ نداده است و این مبلغ تنها با فروش امباپه به دست می آید، در حالی که ضرر واقعی بین 400-500 میلیون یورو خواهد بود. همه این ارقام از گزارش مالی که پاریسی ها در ماه ژوئن ارائه داده اند نتیجه گرفته شده و خرید راموس، دوناروما، اشرف حکیمی و حالا مسی در آن در نظر گرفته نشده است."


 

برانکو علاوه بر کمیسیون قضایی، یک دعوی دیگر نیز به دادگاه عالی اداری فرانسه، شورای دولتی، که با این روند موافقت کرده ارائه داده است.

وکیل این گروه از شرکای بارسا استدلال می کند: "ما درخواست کرده ایم که قرارداد مسی در دادگاه اداری پاریس رد شود، بنابراین حتی در صورت امضای قرارداد، جلوی ثبت این قرارداد در لیگ یک گرفته خواهد شد."

 

برانکو در حالی که منتظر رای هر دو دادگاه است -مدت زمانی صدور رای در کمیسیون اروپا بین 48 ساعت تا یک ماه است – گفت: "اگر من وکیل مسی بودم به او توصیه می کردم محتاط باشد و جایگزین های دیگر را در نظر بگیرد."

 

خوان برانکو که به پرونده های جنجالی و مورد توجه رسانه ها عادت دارد، افزود: "من در شبکه های اجتماعی، به ویژه در توییتر، تهدیدات زیادی دریافت کرده ام و زیاد تهدید به مرگ شده‌ام، چرا که بدیهی است که در پاریس بسیاری این درخواست ما را نمی پسندند".

 

 

 

پاری سن ژرمن لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیونل مسی قوانین فرپلی مالی خوان برانکو باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاید تساوی هم چندان نتیجه بدی برای تراکتور در جدال با تیم صدرنشین نباشد اما حمید مطهری با اضافه کردن یک مهاجم به خط حمله، توان تهاجمی تیم خود را افزود تا نشان دهد برای پیروزی وارد زمین شده است.

او در کنار خط نیز دائما بازیکنان تیمش را برای انجام فرآیند هجومی و عبور از خط دفاعی مستحکم استقلال راهنمایی می‌کرد و امیدوار بود که با فشار فضای هواداری تیمش بتواند سرانجام دروازه استقلال را باز کند.

با این حال زمانی که آخرین دقایق بازی فرا رسید و اسکوربورد نتیجه صفر صفر را نشان می‌داد، مطهری هم سر ناامیدی روی زمین نشست و افسوس این نتیجه را می‌خورد.

مطهری در پست تازه خود با انتظارات زیادی از هواداران روبروست اما خودش که سابقه چندین قهرمانی لیگ با پرسپولیس دارد، انتظاراتی بیشتر را از خود و شاگردانش دارد و شاید همین موضوع تبدیل به رمز موفقیت تراکتور شود.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • مشاغل بهاره در تهران قدیم | کاهگل‌مالی و یخ‌فروشی
  • افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • معلمی؛ همیشگی ترین عشق است
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • خط قرمزی که به «نون.خ» کمک کرد/ ماجرای شکایت آقای خواننده چه بود؟
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • فروش اینترنتی دارو
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود