Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:31:38 GMT

۴۵ فعال رسانه در بافق تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۸۵۹۱

۴۵ فعال رسانه در بافق تجلیل شدند

فرماندار بافق در آیین تجلیل از خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهدای عرصه رسانه خصوصا محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی( ایرنا) گفت: با وجود مشکلات و برخی کمبودها در یک سال اخیر کارهای خوبی در این شهرستان صورت گرفت و با افتتاح چند طرح معدنی و صنعتی حدود ۲ هزار فرصت شغلی جدید برای افراد جویای کار فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهدی طلائی  مقدم بدون اشاره به تعداد این واحدها و میزان سرمایه گذاری ارزی و ریالی  ، شغل خبرنگاری را تلفیقی از هنر و عشق دانست و افزود: خبرنگاران ، طلایه داران عرصه مطالبه گری هستند که حصار زمان و مکان را می شکنند و تلاش می کنند واژه‌ها را برای بیان حقایق و انعکاس پیام و صدای مردم و فتح قله های پیشرفت، سربلندی و سعادت مردم منطقه به خدمت بگیرند. 

معاون سابق استانداری خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس نقش خبرنگاران را مهم دانست و بیان کرد: همان طور حضرت زینب( س) این بانوی بزرگ اسلام در واقعه عاشورا، رسالت خود که همانا ترویج اسلام و بیان حقایق بود، غافل نشد، فعالان عرصه خبر هم باید برای بیان حقایق تلاش کنند. 

فرماندار بافق خاطرنشان کرد: حضرت زینب‌ از جمله تأثیرگذارترین شخصیت های این واقعه است که با عزت و اقتدار، رسالت شهدای‌ کربلا را به سر منزل مقصود رساند و نگذاشت این واقعه مهم در تاریخ گم و فراموش شود.

وی اضافه کرد: خبرنگاران افراد شایسته‌ای هستند که با وجود سختی ها در برابر مردم مسوول هستند و به عنوان چشمان بیدار جامعه، نقش روشنگری و اطلاع رسانی خود را به خوبی ایفا می‌کنند و به افزایش اعتماد مردم نسبت به دولت تلاش می کنند.

همچنین رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق ،خبرنگاران و عکاسان خبری را پل ارتباطی مردم و مسوولان دانست و گفت: آنها با مشکلات شهروندان آشنا هستند و در این همراهی با فداکردن جانشان پیش می‌روند ، جان‌ هایی که فدا شدنِ یکی از آنها، روزی را به نامشان در تقویم ایران زمین ثبت کرد.

حسین ارجمند با بیان اینکه ۳۶۴ روز از سال خبرنگاران برای مردم و در خدمت به جامعه تلاش دارند، افزود: ۱۷ مرداد متعلق به اصحاب رسانه است تا از دغدغه و مشکلات خود بگویند، از خبرنگاران خواست عمده مشکلات خود را در این نشست با فرماندار بافق در میان بگذارند.

در این نشست تعدادی از خبرنگاران مسایل و مشکلات حوزه کاری خود را در خصوص لزوم پاسخگویی مسوولان، کمک مالی  به ۲ نشریه محلی طرح و طلائی مقدم فرماندار بافق قول پیگیری این موارد را داد. 

 شهید صارمی متولد ۱۳۴۷ شهر بروجرد، خبرنگار و مسوول وقت دفتر ایرنا در شهر مزارشریف مرکز ولایت (استان) بلخ در شمال افغانستان بود که  ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷ در جریان شهادت هشت دیپلمات‌ ایرانی در مزار شریف شهید شد و این  روز در تقویم کشورمان به نام روز خبرنگار به ثبت رسید.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها محمود صارمی روز خبرنگار تکریم و تجلیل رسانه خراسان جنوبی بافق طبس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود صارمی روز خبرنگار تکریم و تجلیل محمود صارمی روز خبرنگار تکریم و تجلیل رسانه خراسان جنوبی بافق طبس فرماندار بافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در همایش تجلیل از فعالان و حامیان عرصه سلامت استان گفت: اشتغال در عرصه سلامت، نعمتی بزرگ از سوی خداوند است چراکه فعالیت برای احیای جان مردم، مراقبت از سلامت و پیشگیری از بیماری هاست.

وی افزود: همواره خودمراقبتی، رعایت بهداشت و پیشگیری از ابتلا به بیماری مقدم بر امر درمان است.

اعرابی اضافه کرد: اجرای برنامه غربالگری پرفشاری خون در قالب پویش ملی سلامت، سبب شد بیش از ۱۰ هزار نفر در استان از بیماری خاموش و بی علامت فشارخون بالای خود مطلع شوند و این یعنی پیشگیری از ۱۰ هزار نیازمند دیالیز در آینده.

بیشتر بخوانید

سلامت برای همه با پزشکی خانواده

وی افزود: ایجاد و توسعه شبکه‌های بهداشت یکی از افتخارات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، بطوری که هم اکنون بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان به خدمات سطح یک بهداشت دسترسی دارند.

اعرابی ادامه داد: اجرای «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» نیازمند مشارکت همگانی است.

در پایان این مراسم از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری