Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا رشید حیدری مقدم در آیین افتتاح سایت اداری دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: برای بهره برداری از ۱۲۵ خانه بهداشت، ۵۰ مرکز جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای و دیگر طرح های عمرانی دانشگاه افزون بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که نیاز بهداشتی استان را تا ۳۰ سال آینده تأمین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هشت بیمارستان در حوزه درمان طی دولت گذشته در همدان افتتاح شداضافه کرد: بیمارستان‌های سوختگی بعثت، قلب و عروق فرشچیان، شهید قدوسی نهاوند، دندانپزشکی آیت اله بهاری بخشی از این بیمارستان‌ها هستند که به افتتاح آنها ۸۰۰ تخت به ظرفیت درمانی استان اضافه شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: علاوه بر این در همه شهرستانهای استان کلینیک‌‎های ویژه راه‌اندازی شده و اورژانس‌های بیمارستانی و بلوکهای زایمانی نیز در مسیر توسعه زیرساخت‌ها افزایش یافته است.

حیدری مقدم اظهار داشت: علوم پزشکی همدان تنها دانشگاهی است که ظرفیت برگزاری همزمان آزمون‌های الکترونیک با تعداد ۴۵۰ کاربر را دارد.

وی در ادامه به خرید و جذب تجهیزات و امکانات در دوران کرونا اشاره و بیان کرد: چهار هزار و ۲۰۰ قلم تجهیزات پزشکی و تأسیساتی با اعتبار ۶۵۰ میلیارد تومان به ظرفیت بهداشت و درمان اضافه شده است که به عنوان نمونه می‌توان ۱۴ دستگاه اکسیژن‌ساز را نام برد که ۱۶هزار و ۵۰۰ لیتر در دقیقه به ظرفیت اکسیژن‌سازی در استان اضافه کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان همچنین با اشاره به نصب هفت دستگاه سی.تی.اسکن در بیمارستان‌های استان در شیوع همه‌گیری کرونا خاطرنشان کرد: ناوگان خودرویی دانشگاه با خرید ۷۰ دستگاه آمبولانس اسپرینتر نوسازی شده است که شاید در هیچ زمان دیگری این تعداد خودرو به ظرفیت‌های بهداشت و درمان استان افزوده نشود.

حیدری‌مقدم ادامه داد: ۲ دستگاه شتاب دهنده با اعتبار ۴.۲ میلیون یورو برای مرکز جامع سرطان خریداری و نصب شد که فاز نخست این مرکز با حضور دکتر نوبخت افتتاح شد و تا پایان سال ۱۴۰۰ فاز دوم و در سال ۱۴۰۱ فاز سوم این مرکز بهره برداری می شود.

وی همچنین از خریداری سه دستگاه MRI و افزایش دستگاه‌های دیالیز استان به ۲۰۰ عدد خبر داد و یادآوری کرد: اتفاقات بسیار ارزشمندی در حوزه درمان صورت گرفته که علاوه بر تسهیل شرایط درمانی کرونا به دیگر بیماران در سایر بخش‌ها نیز امکانات ویژه‌ای داده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در بخش دیگری از سخنان خود به حرکت این مجموعه در مسیر دانشگاه‌های نسل سه و چهار اشاره کرد و گفت: ۶۰۰ دانشجوی خارجی در این دانشگاه تحصیل می‌کنند که ۲ میلیون دلار در سال برای دانشگاه آورده ارزی به همراه دارد.

حیدری مقدم همچنین افتتاح ساختمان اداری دانشگاه را اتفاقی مبارک در روند توسعه زیرساخت‌های این مجموعه برشمرد و افزود: ساخت این طرح از سال ۹۰ آغاز شده و طی سال‌های ۹۲ تا ۹۷ حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در هفت طبقه با بیش از ۱۶ هزار متر مربع زیربنا و ۱۰ هزار متر مربع محوطه سازی به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان طرح های عمرانی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان طرح های عمرانی همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان طرح های عمرانی همدان دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی همدان حیدری مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا،دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامگاه چهارشنبه با اتنتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: انتشار خبر فوت این پزشک در جاسک موجب ایجاد شایعه‌ها و نگرانی‌هایی بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این اطلاعیه ضمن تسلیت به خانواده این پزشک و جامعه پزشکی توضیح داد: مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت وی در بیمارستان پارسیان، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کرده و فوت در تهران اتفاق افتاده است.

این اطلاعیه‌ی افزاید: هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچ یک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز بکار این پزشک در استان هیچ مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه منتقل نشده است و به همین دلیل فوت وی نمی‌تواند هیچ گونه ارتباطی با محل خدمت وی داشته باشد.

دانشگاه علوم پزشکی از رسانه‌ها و سایر افراد خواست اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری کنند.

طی روز‌های گذشته خبر فوت این پزشک طرحی جوان تحت عنوان مرگ خودخواسته در جاسک منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در نمایشگاه علوم آزمایشگاهی
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • رونمایی از دستگاه میکروب شناسی در کنگره علوم آزمایشگاهی
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟