Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نگهبان گفت: حادثه عاشورا مصبیتی بزرگ بود که آثاری بی سابقه در تاریخ اسلام به جای گذاشت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن "ایام محرم و سوگواری حضرت اباعبدالله(ع)" گفت: حادثه عاشورا مصبیتی بزرگ بود که آثاری بی سابقه در تاریخ اسلام به جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: شقی‌ترین انسان‌ها، آل پیغمبر را با بی رحمانه ترین صورت ممکن به شهادت رساندند. هر چند این مصبیت بزرگ بود، اما در عین حال خون امام حسین (ع) و یارانش برکات زیادی را برای امت اسلام به همراه داشت.

آیت الله جنتی به "برکات قیام اباعبدالله(ع) و یاران با وفای ایشان" اشاره کرد و گفت: شهادت امام حسین (ع) و حادثه عاشورا باعث شد اسلام راستین جاودانه بماند و اگر محرم و صفر نبود قطعا چیزی از اسلام باقی نمانده بود که باید قدردان این نعمت باشیم.

وی در ادامه با اشاره به عزاداری مردم کشورمان برای سرور و سالار شهیدان در شرایط کرونایی تصریح کرد: مردم متدین کشورمان همچون سال گذشته با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حال اقامه عزا برای حضرت سیدالشهدا (ع) هستند که ان‌شاءالله مأجور درگاه الهی قرار گیرند.

دبیر شورای نگهبان در پایان درگذشت همسر "صادقی مقدم" را تسلیت گفت و برای این "عضو حقوقدان شورای نگهبان" از خداوند طلب صبر و عافیت کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۸۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حسن روحانی رئیس جمهور سابق که در انتخابات اخیر خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود، در دیدار دوره‌ای با مدیران خود عنوان کرد: یکی از موارد ردصلاحیت من یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام. به گزارش انتخاب، وی در این نشست از انتشار عمومی پاسخ خود به نامه شورای نگهبان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بیشتر بخوانید: علت رد صلاحیت روحانی چه بود؟

روحانی همچنین گفته است: باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

منبع: ایران

انتهای پیام/

کد خبر: 1229085 برچسب‌ها حسن روحانی

دیگر خبرها

  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • تحریف تاریخ، تضعیف شیعه و باقی توطئه‌‌ها
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • مطهری امام
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی