Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اتمام مراحل داوری مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی قصه‌گویان برگزیده آذربایجان شرقی برای حضور در رقابت‌های منطقه‌ای معرفی شدند.

به گزارش  خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی و به نقل از دبیرخانه استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی با اتمام ارسال آثار و داوری قصه‌های ارسالی از نقات مختلف استان، برترین‌های این جشنواره برای حضور در رقابت‌های منطقه‌ای معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراخوان این جشنواره فروردین ماه سال جاری منتشر و طی آن از علاقه‌مندان خواسته شد که قصه‌های خود را در بخش‌ها و موضوعات مختلف از طریق سایت جشنواره ارسال نمایند.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال به جهت شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بخش ملی، پادکست، قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای و مقالات تخصصی بخش‌های اصلی این جشنواره هستند

مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در حالی به ایستگاه پایانی خود رسید که برگزیدگان و قصه‌گویان برتر استان به مرحله منطقه‌ای معرفی تا پس از رقابت با قصه‌گویان شمالغرب کشور در مرحله نهایی جشنواره که آذرماه سال‌جاری برگزار خواهد شد حاضر شوند.

پیش از این و به منظور توانمندسازی علاقه‌مندان به قصه‌گویی و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی بیش از ۲۸ عنوان کارگاه و نشست تخصصی با حضور اساتید صاحب نام کشور به صورت مجازی برگزار شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی مجموعاً ۲۰۶ عنوان قصه در  بخش‌های ملی، بین المللی و پادکست و قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای در سایت این جشنواره برگزاری شده بود که پس از انتخاب اولیه و داوری آثار برگزیدگان به شرح زیر معرفی شدند. گفتنی است نفرات اول هر بخش به مرحله منطقه‌ای راه یافته اند.

مراسم اختتامیه این جشنواره تجلیل از برگزیدگان ساعت ۱۱ صبح چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه سال به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بخش ملی: 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز قصه گویی استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید