Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عزیزی پسر مرحوم علیرضا عزیزی پیشکسوت فوتبال تاکید کرد در طول روزهای سخت بیماری این پیشکسوت و روند درمان وی، صندوق حمایت کنار پدر و خانواده او بوده است.

به گزارش برنا، علیرضا عزیزی پیشکسوت تیم ملی فوتبال و پرسپولیس روز شنبه 16 مرداد بر اثر عوارض ناشی از سرطان پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسر مر حوم عزیزی در این خصوص گفت: پدر بنده حدود 12 سال پیش به بیماری سرطان مبتلا شد که در همان زمان با پیگیری درمان و شیمی درمانی بهبود یافت به طوریکه حتی دوباره فوتبال بازی می کرد.

او ادامه داد: متاسفانه قبل از نوروز امسال بیماری سرطان پدر دوباره عود کرد و ریه هایش دچار متاستاز شد و در ادامه ستون فقراتش نیز درگیر شد. کار به جراحی کشید و پدر شخصا توسط دکتر علیرضا زالی و تیم جراحی اش حدود 13 ساعت تحت عمل قرار گرفت.

او با بیان اینکه صندوق حمایت به محض اطلاع از شرایط پدرم پیگیر شرایط و درمان وی بود، ادامه داد: بعد از مرخصی پدر از بیمارستان با هماهنگی صندوق حمایت و همکاری فدراسیون پرشکی ورزشی کار فیزیوتراپی پدر در منزل توسط دکتر معصومی انجام می شد.

فرزند مرحوم عزیزی گفت: متاسفانه پدر در برابر بیماری ضعیف شده بود. قرار شد شیمی درمانی شود، متاسفانه پدر در 2 ماه آخر عمرش به طور کامل فلج و خانه نشین شد و بتدریج بیماری بر او غالب شد و از دنیا رفت.

او اظهار کرد: در تمام این روزهای سخت صندوق حمایت کنار پدر و خانواده ما بود و پیگیر امور درمان و فیریوتراپی در منزل بود. از طرف خود و خانواده ام از دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق برای این نگاهِ پیگیر و دغدغه مند نسبت به مسائل پیشکسوتان کمال تشکر را دارم.

مرحوم علیرضا عزیزی در سال ۱۳۲۸ به دنیا آمد، وی فوتبال را در تیم شاهین آبادان آغاز کرد و در ادامه راهی هما شد و فوتبال حرفه‌ای خود را ادامه داد. او از تکنیکی‌ترین چهره‌های خوشنام فوتبال ایران و پرورش یافته در مکتب پرویز دهداری بود. عزیزی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های پرسپولیس، هما و بانک ملی را در کارنامه دارد، ۱۰ بار هم برای تیم ملی ایران به میدان رفته بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال پرسپولیس سرطان پدر درمان شیمی بازی نوروز جراحی علیرضا زالی بیمارستان خانواده پیشکسوتان فوتبال فوتبال ایران تیم ملی ایران پرسپولیس تیم ملی سرطان علیرضا عزیزی صندوق حمایت صندوق حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، به تعداد ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی اعطاء کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، در نیم سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چهار هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال وام تحصیلی اعطاء کرد.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است