Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند بازیکن ایرانی حاضر در لیگ‌های مختلف خارجی به پیشنهاد استقلال پاسخ منفی داده‌اند یا رقم‌های زیادی درخواست کرده‌اند که بدین ترتیب امکان جذب آنها فراهم نشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال قصد دارد برای لیگ برتر فصل آینده و همچنین مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم قوی‌تر و بهتری را روانه مسابقات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی، فهرست خود را به باشگاه ارائه کرده است که در آن نام 8 بازیکن جدید دیده می‌شود. اگر چه مجیدی نام این بازیکنان را طبق اولویت به باشگاه ارائه کرده است، اما با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان با باشگاه‌های خود قرارداد دارند، جذب آنها کار سختی است.

در روزهای گذشته، مربیان استقلال با توجه به لغو قانون منع به کارگیری بازیکنان و مربیان خارجی سراغ گزینه‌های خارجی برای پست‌های مختلف رفتند. نبودن بازیکنی با قیمت مناسب، کمی کار استقلالی‌ها را سخت کرده و آنها مجبور هستند سراغ بازیکنانی با کیفیت مامه تیام، شیخ دیاباته و هروویه میلیچ بروند که مدتی بدون تیم مانده بودند و سپس به استقلال پیوستند.

همچنین صحبت‌هایی با برخی لژیونرها برای حضور در استقلال شد که نتیجه‌ای نداشت، چرا که برخی از آنها مثل روزبه چشمی و میلاد محمدی اعلام کردند که دوست دارند فوتبال‌شان را در خارج از ایران ادامه دهند. نفراتی مثل علی قلیزاده و کاوه رضایی نیز به دلیل هزینه زیاد امکان جذب‌شان وجود نداشت.

8 بازیکن در لیست خرید مجیدی/ شجاعیان در فهرست خروجی‌ها

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۸۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی مذاکره با بازیکنان فعلی خود را که در پایان فصل به دلیل اتمام قرارداد بازیکن آزاد محسوب می‌شوند را آغاز کرد تا آنها را پای میز مذاکره با این تیم بکشاند.

به گزارش مهر، سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنان فصل جاری پرسپولیس هستند که با پایان یافتن لیگ بیست و سوم می‌توانند این تیم را ترک کنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز میز مذاکره را برای تمدید قرارداد با آنها فراهم کرد تا نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی و مهدی ترابی خواسته‌های خود را مطرح کنند.

با این حال اکثر بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند موضوع تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کنند تا ضمن تمرکز روی بازی‌های فصل جاری در خصوص آئین نامه‌های نقل و انتقالاتی جدید سازمان لیگ فوتبال نیز اطلاعات لازم را کسب کنند و سپس درباره قرارداد خود تصمیم‌گیری کنند.

درویش به تمام بازیکنانی که در پایان فصل، آزاد محسوب می‌شوند پیشنهاد تمدید قرارداد فرستاده است تا شایعه حضور سه بازیکن در لیست مازاد این تیم رد شود.

همچنین اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس نیز هیچ لیست ورود و خروجی به باشگاه ارائه نکرده است تا باشگاه با گزینه‌های خارج از لیست این تیم هم صحبتی را آغاز نکرده باشد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903148

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!