Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به محمدباقر قالیباف گفت: در روز تحلیف که روز صدور فرمان مشروطه توسط سردار ملی، ستارخان بود، باید از ایشان اسم برده‌ می‌شد که برده نشد.

به گزارش ایسنا، مهدی عیسی زاده در جلسه علنی‌ امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) گفت: به خانواده‌های داغ دیده از بیماری کرونا تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از عزاداران می‌خواهم در مراسم‌ها شفای عاجل را استدعا کنند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به ریاست مجلس گفت: در روز تحلیف که روز صدور فرمان مشروطه توسط ستارخان بود، باید از ایشان اسم برده‌ می‌شد که برده نشد. همچنین تشریفات مجلس پرچم یک گروهک را به جای پرچم یک کشور نشان دادند و این کار درستی نبود.

وی در خصوص آب شرب حوزه انتخابیه‌اش گفت: آب شرب میان‌دوآب با مشکل مواجه شده‌ است. من پاسخی برای مردم ندارم. تشنگی‌ در ۲۰۰ روستا در میاندوآب بی معناست.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ۹۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در حال نابودی است و ۶۵ هزار نفر از این منطقه مهاجرت یا کوچ کردند. علت این مهاجرت بی‌توجعی وزارت نیرو و جهاد کشاوری است.

عیسی‌زاده در پایان نطق خود با اشاره تجعمات در مقابل مجلس گفت: دختران و پسران ایرانی هر روز مقابل مجلس جمع می‌شوند چرا که هیئت رئیسه اداره استخدامی را به یک کمیسیون محول نکرده تا از یک کانال پیگیری شود. این از بی‌تدبیری هیئت رئیسه است. از هیئت رئیسه می خواهم این موضوع را سر و سامان دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی مهدی عیسی زاده محمدباقر قاليباف ستارخان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی‌پور در مجلس آینده | وعده‌ها عجیب واقعیت دارد؟
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود