Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@05:34:22 GMT

چرا سبزی گران شد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۹۰۵۵

چرا سبزی گران شد؟

گزارش های رسیده به ایسنا از برخی از مناطق تهران حاکی از آن است که سبزی در مغازه ها کمیاب شده است. موضوعی که رییس اتحادیه فروشندگان میوه وسبزی استان تهران علت آن را گرانی سبزی در مبدا و کاهش تمایل مغازه داران برای خرید می داند.

اسدالله کارگر در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این سوال که چرا سبزی در برخی مناطق کمیاب و گران شده است، گفت: متاسفانه سبزی از مبدا گران شده است و هر بسته ۷۰۰ گرمی آن در میدان مرکزی با قیمت ۱۵ هزارتومان خرید و فروش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تابستان معمولا سبزی ها سر زمین به صورت بسته ای و در زمستان  به صورت کیلویی فروخته می شوند. قبلا حجم این بسته های سبزی تا  ۴کیلو هم می رسید ولی در حال حاضر کوچک و به وزن ۷۰۰ گرم رسیده است.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی استان تهران اضافه کرد: وقتی مغازه دار سبزی را با این قیمت از میدان مرکزی میوه و تره بار خریداری کند قطعا قیمت آن برای مصرف کننده به حدود ۲۰ هزارتومان خواهد رسید و همین موضوع تمایل مغازه داران را برای خرید سبزی کم می کند.

به گفته وی متاسفانه در میدان مرکزی هیچ معیار و قیمت مشخصی وجود ندارد و عرضه به صورت دلخواه صورت می گیرد.

کارگر در پایان گفت: مغازه داران باید به هر قیمتی که میوه و سبزی از میدان مرکزی خریداری می کنند فاکتور دریافت کنند تا در صورت مراجعه دستگاه های نظارتی دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میوه و سبزی میدان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۵۸ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۴۶۷ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۸ دلار رسید.

کد خبر 6094978 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • فوت‌وفن تهیه دلمه برگ مو / ترکیب سبزی دلمه برگ مو؛ برای نرم و ترد شدن برگ‌های مو چه کنیم؟
  • هوش مصنوعی بی طرف نیست ؛ چشم بسته در جنگ شلیک می کند
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • این مواد غذایی سرشار از ویتامین C هستند
  • آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول