Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید مهدی هاشمی روز چهارشنبه در جلسه شورای زکات و اقامه نماز استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، افزود:  از این میزان زکات جمع‌آوری شده ۲ میلیارد و ۹۵۲ میلیون ریال نقد و ۳۴ میلیارد و ۸۳۲ میلیون ریال غیرنقدی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۲۴۰میلیون ریال زکات واجب، ۱۷ میلیارد و ۹۴۵ میلیون ریال زکات مستحب و  ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال زکات فطریه و ۳۹۷ میلیون ریال کفاره در استان جمع آوری شد، گفت: زکات‌ها در همان محلی که جمع‌آوری شده بین نیازمندان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی، با اشاره به نقش تبلیغات و فرهنگسازی در حوزه زکات در استان افزود: کمیته تبلیغ و فرهنگسازی زکات در استان تشکیل شده است و فراخوان نخستین جشنواره زکات با موضوع نقش زکات در خانواده نیز از طریق استانداری به ادارات استان ارسال شده است.

به گفته وی،هم‌اکنون براساس اطلاعات بانک اطلاعاتی، موثرین زکات در استان ۴۲۸ عامل و ۹۲ نفر مُبلغ زکات در استان همکاری دارند و از سوی شورای زکات استان برای آنها حکم و کارت صادر شده است.

وی اظهار داشت: در استان ۸۲ مُبلغ زکات فعالیت دارند و در مجموع بیش از ۱۳ میلیارد ریال از زکات جمع‌آوری با همکاری مبلغان زکات بوده است.

هاشمی گفت: زکات جمع‌آوری شده در سه سرفصل درمان، معیشت و تحصیل نیازمندان هر محل در کمترین زمان هزینه می‌شود.

به گزارش ایرنا، ۳۹ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار نفر در استان زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام راحل قرار دارند، که ۶۰ درصد افراد زیرپوشش این نهاد زنان سرپرست خانوار هستند.

برچسب‌ها مددجوی کمیته امداد شهرکرد چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مددجوی کمیته امداد شهرکرد چهارمحال وبختیاری مددجوی کمیته امداد شهرکرد چهارمحال وبختیاری زکات در استان میلیون ریال ریال زکات جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌ و بختیاری تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز (سه‌شنبه) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۲۱:۳۰ امروز _سه‌شنبه یازده اردیبهشت _ به شرح زیر است:

شهرکرد: ۱.۱
بروجن: ۱.۲
لردگان: ۰.۶
کوهرنگ: ۷.۵
اردل: ۰.۳
بن :۰.۷
فارسان: ۱.۳
سامان: ۰.۵
شلمزار: ۰.۸
فرخ شهر: ۱.۳
مال خلیفه: ۲.۱
سورشجان: ۰.۸
بلداجی: ۰.۹
ایلبگی: ۰.۳
دوآب صمصامی: ۲.۷
بازفت: ۳
لیرابی: ۱.۵

کد خبر 749541

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری