Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس امروز (چهارشنبه، 20 مردادماه) در صحن علنی مجلس به استناد ماده 140 آئین نامه داخلی مجلس اظهار داشت:  طبق این ماده همه طرح ها و لوایحی که در سامانه بارگذاری می شود یا در اختیار هیات رئیسه قرار می گیرد باید همان جلسه یا نهایتا 2 جلسه بعد اعلام وصول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تذکر صبح امروز خود در صحن علنی مجلس و شائبه بی احترامی به اقوام گفت: در تذکر صبح امروز اگر اینگونه تلقی شد که خدایی نکرده بی احترامی از جانب بنده به ترک زبانان کشور صورت گرفته باید بگویم من هواره به ترک زبانان غیور کشور اردت داشتم و عذرخواهی می کنم زیرا که چنین قصدی نبوده است.

قادری در ادامه به وضعیت استان فارس از لحاظ شیوع و گسترش ویروس کرونا پرداخت و خاطرنشان کرد: فارس در شرایط مناسبی نیست، بیماران از استان های همجوار نیز به این استان می آیند بنابراین دولت باید توجه ویژه ای داشته باشد و نسبت به وضعیت بیمارستان ها و تامین داروی بیماران رسیدگی کند.

قادری  در ادامه در تذکری دیگر به قطعی برق در استان فارس اشاره کرد و گفت: این استان همانند استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان دارای مناطق گرمسیری زیادی است که باید مورد توجه قرار گیرد همچنین کمربندی شیراز به لحاظ روشنایی و آسفالت مشکلات جدی دارد و وزارت راه باید به این مسئله ورود کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادر ادامه به مشکلات دیگر حوزه انتخابیه همچون انتقال آب شرب و شهرک های صنعتی این استان پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز بیمارستان ها دارو نماینده مردم شیراز در مجلس جعفر قادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رئیسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان / دولت برنده است یا مجلس؟
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست