Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@16:54:26 GMT

کاهش ۵۰ درصدی پروازهای مشهد و کیش از ۲۰ مرداد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۹۵۵۵

کاهش ۵۰ درصدی پروازهای مشهد و کیش از ۲۰ مرداد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل شیوع شدید کرونا، پروازهای استان خراسان رضوی (مشهد) و هرمزگان (کیش) ۵۰ درصد کاهش پیدا می کند.

به گزارش ایسنا،  محمدحسن ذیبخش اظهارداشت: به دنبال شیوع گسترده بیماری کرونا دلتا در اکثر شهرهای استان‌های خراسان رضوی (مشهد) و هرمزگان (کیش) و روند رو به افزایش آن برای مدت ۱۰ روز پروازهای هوایی از /به این استان‌ها محدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سازمان هواپیمایی کشوری، وی افزود: بنا به درخواست وزارت کشور و ابلاغیه‌ی وزارت راه و شهرسازی به سازمان هواپیمایی کشوری از  ۲۰مردادماه پروازها در مسیر مشهد و کیش ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان هواپيمايي كشوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود